پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۰۱:۲۳
دولت - کد خبر : 9916
سه شنبه، ۱۱ خرداد، ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

رئیسی : چرا باید کارخانه های ما تعطیل یا نیمه تعطیل باشند؟

دولت ما دولت دلالی و رانت و پارتی نخواهد بود و دولت تولید و گره گشایی از زندگی مردم خواهد بود

رئیسی : چرا باید کارخانه های ما تعطیل یا نیمه تعطیل باشند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه "با دوربین" شبکه یک سیما برنامه های خود را برای مردم تشریح کرد.

سید ابراهیم رئیسی در ابتدا انگیزه خود برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را عنوان کرد و گفت: به درخواست اقشار مردم و فرهیختگان در عرصه انتخابات حاضر شدم و سرباز مردم هستم و اگر نمی شد کاری کرد هرگز به صحنه نمی آمدم. می توانیم تغییر ایجاد کنیم و تحول در وضع موجود نیازمند همراهی همه قشرها است.

در دستگاه قضایی وظیفه برخورد با مفاسد را داریم و رسیدگی ها به ابلاغ مردم می رسد ولی ریشه های فساد می تواند خشکانده شود و آنجا که ریشه فساد خشکانده می شود دستگاه اداره کشور است. بسیاری از مشکلات می تواند نباشد و امروز مبارزه با فساد و فقر و تبعیض را وظیفه خود می دانیم و در قوه مجریه برخورد با تبعیض و فساد و بی عدالتی امکان پذیر است.

رئیسی افزود: دولت ما دولت دلالی و رانت و پارتی نخواهد بود و دولت تولید و گره گشایی از زندگی مردم خواهد بود، اصحاب ما می توانیم هستیم و هرگز نمی شود و نشد نیستیم و همه مسائل با کمک مردم قابل حل است.

برای ایجاد ایرانی قوی در عرصه هایی که با اراده حاضر شدیم امتحان خوبی پس دادیم و هرجا وارد شدیم با قدرت و امید آنجا عرصه موفقیت ما بوده ولی در عرصه هایی مثل اقتصاد مشکل جدی داریم و چرا باید مشکل اقتصادی و وضعیت دولت مردم را رنج بدهد؟. در این عرصه می توانیم ما و مردم در کنار هم به گام های ماندگاری برسیم که هم وضع مردم در این تاریخ و هم فرزندان مان را در آینده به سعادت برساند.

این کاندید ریاست جمهوری با اشاره به راه اندازی کارخانه ها بیان کرد: می توانستیم خیلی بهتر از این پیش برویم و من که به کارخانه ها می روم اولین بازدیدم از کارآفرینان و کارخانه ها و کارگاه ها است و آیا باید این میزان از ظرفیت کارخانه های ما تعطیل و نیمه تعطیل باشد؟. 40 درصد از ظرفیت تولید ما معطل بماند؟ 70 درصد ظرفیت اقتصادی ما می تواند اشتغال ایجاد کند.

کارخانه هایی که 5 – 6 سال تعطیل بودند با یک زمان گذاری و دو نشست با مسئولین راه افتاده است و کارگرانی که اخراج شده بودند برگشتند و چرخ تولید کارخانه راه افتاده است.

رئیسی ادامه داد: کسی که از درد مردم دردش نیاید باید از خود تردید کند و من از درد مردم دردم می آید و در اتاق اداری خود ننشسته ام که دستور بدهم و یک مسئول باید با درد مردم دردش بگیرد. هویت من با مردم و رزمنده ها و حرکت جهادی شکل گرفته است.

نسبت به افزایش درآمدها برنامه داریم و در برنامه های صداوسیما آنها را تشریح می کنم و اعتقاد به برنامه دارم و با برنامه وارد قوه قضائیه شدم و در قوه قضائیه این برنامه ها را غنی تر کردم.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!