چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۱:۳۹
دولت - کد خبر : 14630
چهارشنبه، ۰۱ دي، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

رئیسی : وضعیت کنترل بازار و قیمت ها قابل قبول نیست

با وجود دستاورد های امیدوار کننده در حوزه های مختلف، اما وضعيت موجود در عرصه تنظیم و کنترل بازار و قیمت ها قابل قبول نیست.

رئیسی : وضعیت کنترل بازار و قیمت ها قابل قبول نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی امروز ( 1 دی ) در جلسه هیئت دولت با تاکید بر ضرورت همکاری و هم افزایی دولت و مجلس در مسیر حل مشکلات کشور، اظهار داشت: مهمترین راهکار ایجاد این هم افزایی در تعامل دولت و مجلس رابطین پارلمانی دستگاه های اجرایی هستند.

رئیسی درباره مشکلات موجود در مسير تامین کاغذ مورد نیاز کشور به ویژه برای نشریات، گفت: مسئولین مربوطه موضوع ملی شدن تامین نیازمندی های حوزه نشر به ویژه کاغذ را به طور جدی در دستور کار قرار دهند. ظرفیت های خوبی در کشور برای خوداتکایی در تولید کاغذ وجود دارد که باید به شکل احسن مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت هماهنگی کامل در دولت در زمينه اطلاع رسانی افزود: اعلام مواضع و اطلاع رسانی از مسائل مرتبط با دولت باید کاملا با هماهنگی سخنگوی دولت انجام شود. از سوی دیگر مدير و محور اقدامات و برنامه های اقتصادی دولت شخص معاون اول رئیس جمهور است و هر گونه اطلاع رسانی در خصوص مباحت اقتصادی نیز باید با هماهنگی ایشان باشد.

وی با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در عرصه های مختلف از جمله رشد قابل توجه فروش نفت، افزایش تبادلات با کشورهای منطقه اوراسیا و نظایر آن خاطرنشان کرد: با وجود دستاورد های امیدوار کننده در حوزه های مختلف، اما وضعيت موجود در عرصه تنظیم و کنترل بازار و قیمت ها قابل قبول نیست.

در ادامه جلسه صادق خلیلیان استاندار خوزستان گزارشی از اقدامات انجام شده در این استان ارائه کرد که رئیس جمهور در این رابطه گفت: خوزستان خط مقدم دفاع از اسلام، ایران، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و هست و همه ما به این استان و مردم تجيب و فداکار آن بدهکاریم.

رئیسی با اشاره به اینکه با وجود ثروت های زیر زمینی فراوان در استان خوزستان و درآمدهای حاصله از آن، از این امکان برای رفع محرومیت مردم استان به خوبی استفاده نشده است، از استاندار خواست با همکاری علمای منطقه، از همه ظرفیت ها و نیروهای جهادی حزب اللهی و کارآمد برای توسعه استان و رفاه مردم بهره بگیرد.

وی فروش اموال مازاد را از سیاست های در دست اجرای دولت برشمرد و بر اجرای این طرح در استان خوزستان برای بهره مندی مردم از درآمدهای حاصل از آن تاکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه هنوز بخشی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان به طور کامل اجرا نشده است، اضافه کرد: معتقدیم یکی از راه های برون رفت از مشکلات این استان اجرای کامل طرح های مصوبه سفر مقام معظم رهبری است.

رئیسی با اشاره به کارهای خوبی که در زمینه بازسازی منطقه زلزله زده و اسکان مردم اندیکا انجام شده است، بر ضرورت اقدام جهادی برای اتمام برنامه های بازسازی منطقه با توجه به فرارسیدن فصل سرما تاکید کرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!