شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۸:۰۰
دولت - کد خبر : 12992
دوشنبه، ۱۲ مهر، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

رئیسی : همه دستگاه ها برای توسعه صادرات غیرنفتی تلاش کنند

دولت به بهترین شیوه، نقش خود را در تسهیل سرمایه گذاری ایفا خواهد کرد و ضوابط پيچيده اداری باید از مسیر سرمایه گذاری برچیده شود.

رئیسی : همه دستگاه ها برای توسعه صادرات غیرنفتی تلاش کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهوری سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت با تاکید بر ضرورت حاکمیت انضباط مالی در همه دستگاه های دولتی اظهار داشت: کار انقلابی به معنای بی نظمی نیست و پیشرفت در کارها فقط با نظم و انضباط ممکن است و اگر در جایی لازم بود از راه میانبر استفاده شود، آن هم باید بر پایه راهکار قانونی صورت گیرد.

رئیسی ضمن اشاره به وعده دولت سیزدهم برای افزایش صادرات غیرنفتی و حمایت از سرمایه گذاری در کشور، گفت: دستگاه های اجرایی باید همه تلاش خود را برای توسعه صادرات غیرنفتی به ویژه به کشورهای همسایه به کار گیرند. حمایت قانونی، حقوقی و قضایی از سرمایه گذاری باید به بهترین نحو صورت گیرد تا سرمایه گذاران و به ویژه ایرانیان خارج از کشور در عمل ببینند که ایران امن ترین و بهترین نقطه برای سرمایه گذاری آنان است.

رئیس جمهور با تاکید بر تضمین امنیت سرمایه، سرمایه گذار و سرمایه گذاری در کشور افزود: دولت به بهترین شیوه، نقش خود را در تسهیل سرمایه گذاری ایفا خواهد کرد و ضوابط پيچيده اداری باید از مسیر سرمایه گذاری برچیده شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از وزیر و مدیران وزارت جهاد کشاورزی برای تامین نهاده های دامی کشور و آغاز خرید دام عشایری که در سفرهای استانی وعده داده شده بود، گفت: پشت هر کمبودی علتی نهفته است اما گاهي شناسایی و رفع اساسي مشکل زمانبر است و باعث می شود کار از کار بگذرد و مردم در تنگنا قرار بگیرند.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه باید به اجتماعات صنفی که خواسته های منطقی دارند توجه شود، عنوان داشت: البته اگر خواسته اجتماع کنندگان منطقی نبود باید آنان را آگاه کرد اما نباید به خواسته های غیرمنطقی تن داد. در هر صورت باید با کسانی که خواسته ای دارند و تجمع می کنند، گفتگو شود و نسبت به خواسته آنها روشنگری صورت گیرد.

رئیس دولت سیزدهم همچنین با تبریک و خوشامد به رئیس جدید سازمان صدا و سیما، گفت: رسانه ملی، پل اطمینان بخش و امیدآفرین بین دولت و مردم است که انتظارات و نظرات مردم را به دولت منتقل و دیدگاه ها و اقدامات دولت را برای مردم تبیین می کند. پیشبرد اهداف دولت در گرو ارتباط با مردم است و رسانه ملی می تواند در شکل دهی و کیفیت این ارتباط بسیار موثر باشد.

رئیسی همچنین با تبریک و خوشامد به رئیس جدید سازمان حفاظت محيط زيست، گفت: هرگونه توسعه در کشور باید منوط به حفظ محيط زيست باشد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!