پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۱:۵۳
دولت - کد خبر : 12121
شنبه، ۱۳ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

رئیسی : روند واکسیناسیون در کشور امیدبخش است

در صورت موافقت کشور میزبان، کسانی می توانند به زیارت اربعين مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت و درمان هر دو ڈز واکسن کرونا را زده باشند

رئیسی : روند واکسیناسیون در کشور امیدبخش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی امروز ( 13 شهریور ) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا حضور یافت.

رئیسی با اشاره به لزوم فعال بودن وزارت کشور و کمیسیون اجتماعی در استان ها در زمینه بررسی، شناخت و راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی و روحی و روانی ناشی از کرونا، اظهار داشت: باید این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و با استفاده از نظرات فرهیختگان حوزه و دانشگاه راهکارهای علمی اتخاذ شود تا کمترین آسیب اجتماعی و روحی را داشته باشيم.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از پایین بودن عوارض واکسن های استفاده شده اعم از وارداتی و تولید داخل، بر لزوم اطلاع رسانی درست و دقیق در این درخصوص تاکید کرد.

وی افزود : اینکه واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی آن کمترین عوارض را دارد، می تواند برای مردم در مقابله با تبلیغات بدخواهان که تولید و توانایی متخصصان داخلی را زیر سوال می برنده اطمینان خاطر و آرامش به همراه داشته باشد.

آیت الله رئیسی ضمن تاکید بر اهمیت توجه به واکسیناسیون مهاجرین و مشکوک التابعين، گفت: وزارت کشور و استانداران مرزی باید نظم و انضباطي در زمينه واکسیناسیون این افراد که میهمانان جمهوری اسلامی هستند، فراهم کنند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

رئیس دولت مردمی روند واکسیناسیون در کشور را اميدبخش خواند و با اشاره به افزایش واردات واکسن و تولید داخل در هفته های آینده بر لزوم تسریع و توسعه واکسیناسیون در گروه های سنی مختلف تاکید کرد.

وی همچنین برگزاری مراسم اربعین حسینی را منوط به موافقت دولت عراق و اعلام شرایط پذیرش زوار از جانب این کشور دانست و تاکید کرده بدون تردید در صورت موافقت کشور میزبان، کسانی می توانند به زیارت اربعين مشرف شوند که با تایید وزارت بهداشت و درمان هر دو ڈز واکسن کرونا را زده باشند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!