شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۷:۴۱
دولت - کد خبر : 13955
سه شنبه، ۰۲ آذر، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

رئیسی : دولت از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه و مشکلات مردم استفاده می کند

راهبرد دشمن ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه است و در این شرایط لازم است تمام ظرفیت های نظام در کنار هم قرار بگیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند

رئیسی : دولت از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه و مشکلات مردم استفاده می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی امروز ( 2 آذر ) به مناسبت هفته بسیج با رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان این سازمان دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که با ابتکار و نگاه ژرف امام راحل تشکیل شد و هر روز که می گذرد ثمرات بیشتری را شامل حال ملت ایران و امت اسلامی می کند.

رئیسی با اشاره به فراگیری و اطمینان بخش بودن بسیج برای ملت ایران، گفت: در راس این مجموعه انقلابی، رهبر معظم انقلاب و در بدنه آن، آحاد مردم کشور حضور دارند و بسيج فراتر از جریانات سیاسی و حزبی و گروهی، آرمان ها و ارزش های انقلاب و خدمت بی منت به مردم را پیگیری می کند و باعث اطمینان خاطر مردم است همچنان که با حضور و نظارت در بازار باعث ایجاد آرامش در بازار شد.

تلاش برای تقویت ماموریت های بسیج در مسیر رفع مشکلات مردم ضروری است ، جریانات معاند بدنبال انحراف در فکر، اندیشه و عمل و در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند اما بسیج بعنوان سد محکم و استوار در مقابل این انحرافات قد علم کرده و نقشه ها و توطئه های فراوانی را خنثی کرده است.

دشمن با برخورداری از پول، قدرت و رسانه بدنبال ریزش در مجموعه نیروهای انقلاب و ایجاد تغییر در سبک زندگی و اخلاقیات مردم است، اما چون رویش و گستردگی ماموریت های بسیج زیاد است، همواره با شکست مواجه شد.

وی بسیج را از مهمترین مولفه های قدرت کشور دانست و افزود: جریان فراگیر بسيج به واسطه مسئولیت پذیری و خطر پذیر بودن و حضور در صحنه، به رمز صیانت از نظام اسلامی تبدیل شده است.

برنامه ها و اقدامات بسیج در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، فناوری، اقتصاد مقاومتی و بويژه عمران و سازندگی در مناطق محروم راهکارهایی ارزشمند برای رفع مشکلات مردم است. دولت مصمم است از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم استفاده کند.

رئیس دولت مردمی تلاش و برنامه ریزی برای احیاء و تقویت روحیه اميد و اعتماد در بین مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: راهبرد دشمن ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه است و در این شرایط لازم است تمام ظرفیت های نظام در کنار هم قرار بگیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند و در این زمینه دولت با همه توان آماده حمایت و پشتيبانی است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!