جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۲:۱۴
دولت - کد خبر : 13400
جمعه، ۳۰ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

رئیس در استان اردبیل ؛ ظرفیت های غنی کشاورزی و گردشگری اردبیل باید فعال شود

جایگاه اردبیل همواره به عنوان نقطه ایجاد اتحاد و انسجام ملی در ایران اسلامی شناخته شده و نقش بسیاری در توسعه فرهنگ شیعی داشته و چهره های فرهیخته بسیار ارزنده ای تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است

رئیس در استان اردبیل ؛ ظرفیت های غنی کشاورزی و گردشگری اردبیل باید فعال شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی امروز ( 30 مهر ) در ادامه سفرهای استانی خود در ابتدای ورود به استان اردبیل مطالبی را عنوان کرد.

رئیسی با اشاره به ظرفیت های غنی کشاورزی و گردشگری اردبیل، اظهار داشت: این ظرفیت ها با استفاده از نظرات مسئولان استانی و کارشناسان احصا شده و برای توسعه استان در این بخش ها برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داریم. امیدواریم با اجرای این برنامه ها کشاورزی ، گردشگری و صنایع تبدیلی در استان متحول شود.

ظرفیت های کشاورزی استان در بخش آب و خاک به گونه ای است که در طول سال در منطقه می توان چندین بار اقدام به کشته و داشت کرد و بر این اساس استان اردبیل به واقع قطب کشاورزی است.

رئیس جمهور ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، جانبازان و ایثارگران گفت: توفیقی برای بنده است که در آستانه ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به استان اردبیل سفر کرده و در خدمت مسئولان و مردم بزرگوار، ولایتمدار و مقاوم اردبیل بپرسیم.

به مقام سه هزار شهید استان درود می فرستم ، جایگاه اردبیل همواره به عنوان نقطه ایجاد اتحاد و انسجام ملی در ایران اسلامی شناخته شده و نقش بسیاری در توسعه فرهنگ شیعی داشته و چهره های فرهیخته بسیار ارزنده ای تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است.

رئیس دولت سیزدهم در ادامه افزود: برای بنده توفيق بسیاری است که در جمع مردم اردبیل هستم اما عذرخواهی می کنم که امکان دیدار و حضور در جمع آنها به دلیل شرایط کرونایی نیست و تنها با برخی از نمایندگان مردمی دیدار خواهم داشت.

رئیسی در جریان سفر هشتم استانی از برخی پروژه ها و توانمندی های اقتصادی شهرستان پارس آباد مغان و اردبیل بازدید کرده و دیداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

همچنین جلسه شورای اداری استان اردبیل نیز با حضور رئیس جمهوری برگزار شده و وزرای اعزامی به شهرستان های مختلف استان گزارش خود را از مسایل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارائه خواهند کرد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر راه و شهرسازی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر اقتصاد، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم، معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در این سفر به نمایندگی از دولت با مردم شهرستان های مختلف استان دیدار و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار خواهند گرفت.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!