شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۱:۵۱
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17044
سه شنبه، ۲۰ دي، ۱۴۰۱ - ۸:۰۰

دیپلمات اروپایی: ما رسما تبدیل به برده آمریکا شده ایم

یکی از مقامات قانونگذار اروپایی به دلیل تحریم های بی مورد و بی اساس اتحادیه اروپا علیه روسیه گفت : اتحادیه اروپا با این کار رسما تبدیل به برده آمریکا شده است .

دیپلمات اروپایی: ما رسما تبدیل به برده آمریکا شده ایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، یکی از  قانونگذاران اروپایی با انتشار توییتی به شدت رفتار اتحادیه اروپا را در رابطه با تحریم سوریه زیر سوال برد و گفت اتحادیه اروپا مدام به تقلید کورکورانه از آمریکا می پردازد ، رسما خود را تبدیل به برده این کشور کرده است.

میک والاس ، نماینده جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا در توییتی عنوان کرد : این تحریم ها کودکان سوریه را رسما به کام مرگ می برد ، این حقوق بشر نیست ، اتحادیه اروپا مدام سعی دارد از مقاصد امپریالیسم آمریکا پیروی کند و این موضوع هزینه گزافی برای مردم جهان دارد.

در ادامه این توییت والاس نوشت ، حدود 90 درصد مردم سوریه زیر خط فقر هستند و کودکان زیادی در این کشور وجود دارند که در روز فقط یک وعده غذا تغذیه می کنند ، وسایل گرمایشی در خیلی از خانه ها وجود ندارد ، بسیاری از نوزادان و کودکان به دلیل نبود دارو جان خود را از دست می دهند ، چند نفر دیگر باید قربانی سیاست های استبدادی بشوند تا ما از این کار دست برداریم.

والاس گفته بود اتحادیه اروپا به خیانت محکوم است،  اتحادیه چشم های خود را روی جنایات ارتش آمریکا در عراق بسته است و هیچ عکس العملی نشان نمی دهد.

اتحادیه اروپا چشم خود را روی همه اتفاقات بسته ، آمریکا و ناتو در عراق حملات غیر قانونی انجام داده اند و بیش از یک میلیون عراقی را به کام مرگ فرستادند ، هیچکس عاملین این جنایات را مورد بازخواست قرار نداد.

دولت دمشق اعلام کرده بود که بیش از 110 میلیارد دلار فقط از سوی آمریکا ضربه خورده است و آمریکا را متهم به نفت و گاز دزدی کرده که به صورت غیر قانونی مشغول دزدی از منابع طبیعی روسیه شده است.

وزارت خارجه سوریه  اعلام کرد: مجموع دزدی های آمریکا از نفت روسیه 111 میلیارد دلار است ، این کشور به صورت غیرقانونی در خاک سوریه پایگاه تاسیس کرده و در حال زدن خسارت شدید به اموال سوریه است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!