شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۱:۴۰
ورزشی - کد خبر : 5584
جمعه، ۱۴ آذر، ۱۳۹۹ - ۹:۰۰

دیدار پرسپولیس و نساجی لغو شد

پیش از این باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به مدیران نساجی و سازمان لیگ خواستار برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی شده بود، به طوری که دیدار برگشت این دو تیم در نیم فصل دوم در مازندران برگزار شود

دیدار پرسپولیس و نساجی لغو شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران که قرار بود روز یکشنبه 16 آذر به میزبانی نساجی برگزار شود به زمان دیگری موکول شد. دلیل این تصمیم ، حضور تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا است که باید روز شنبه 29 آذر ماه در دوحه برگزار شود. 
 
روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران طی اطلاعیه ای از لغو دیدار پرسپولیس و نساجی خبر داد، در این اطلاعیه آمده است که با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و پروتکل های سختگیرانه کرونایی که کشور قطر به عنوان میزبان این رقابت در نظر گرفته است، به دلیل خطرات احتمالی ابتلای اعضای کاروان پرسپولیس در سفر به مازندران این دیدار از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر لغو می شود. 
 
پیش از این باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به مدیران نساجی و سازمان لیگ خواستار برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی شده بود، به طوری که دیدار برگشت این دو تیم در نیم فصل دوم در مازندران برگزار شود. اما مدیران نساجی با این پیشنهاد مخالفت کردند و حاضر به همکاری با نماینده فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشدند. 
 
 
به این ترتیب تیم پرسپولیس در تهران ماندگار شد و باید در هفته ششم میزبان ذوب آهن اصفهان باشد. گفتنی است رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های منطقه شرق درحال انجام است، تاکنون تیم های بجینگ گوان چین، یوکوهاما مارینوس ژاپن ، ملبورن ویکتوری استرالیا، شانگهای چین ، اولسان هیوندای کره جنوبی ، توکیو ژاپن و ویسل کوبه ژاپن موفق به حضور در مرحله حذفی شده اند. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!