چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۱۱:۰۱
دولت - کد خبر : 10122
سه شنبه، ۱۸ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری ؛ اظهارات اولیه نامزدها

کلا 20 دقیقه در مناظره وقت است و نباید آن 20 دقیقه را تلف کرد و این ظلم به مردم است.

دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری ؛ اظهارات اولیه نامزدها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، دومین مناظره انتخاباتی از ساعت 17 امروز (18 خرداد) آغاز خواهد شد و هر کدام از کاندیداها در هنگام ورود به محل مناظرات اظهاراتی را مطرح کردند.

علیرضا زاکانی در هنگام ورود به محل مناظرات اظهار داشت: ما در مناظره اول فکر می کردیم باید ناظر به برنامه ها صحبت کنیم و موارد دقیقی را ذکر کنیم اما متوجه شدیم دوستان عزیزمان بنا دارند از ابتدا با حرف های نادرست اصل مناظره را به سمت بیراهه سوق دهند.

امروز موضوع مناظره ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی است. به مردم عزیزمان قول می دهم در سال اول دولت اقدام و اصلاح ، ریشه فقر مطلق را در کشور بکنم و قول می دهم در دو سال اول و بعد از دو سال اول ، کسی در کشور غیر از درد بیماری درد بی پولی نکشند.

محسن مهرعلیزاده در جمع خبرنگاران گفت: روش من همان روش مناظره اول خواهد بود که رعایت همه شئون ، موارد را بررسی و برای روشن شدن اذهان مردم اقدام کنیم.

براساس شایعاتی که شنیدم قرار است یک دوپینگ 5 دقیقه ای به کاندیدای خاص داده شود که امیدوارم چنین اتفاقی نیافتد.

محسن رضایی هم در ابتدای ورود خود اظهار داشت: مناظره دوم بسیار مهم است امیدوارم که بتوانیم بحث های اصلی و دردهای اصلی ملت ایران را باز کنیم، صحبت کنیم و راهکار اراده دهیم و همگی ما از بحث های حاشیه ای پرهیز کنیم.

من آمادگی دارم که به فضل پروردگار متعال از آینده خوب ملت ایران صحبت کنم و آنها را نسبت به آینده امیدواری حقیقی بدهم چون امید گفتنی نیست، امید دیدنی است، ان شاءالله دولت ما امید را به ملت ایران هدیه خواهد داد.

عبدالناصر همتی در هنگام ورود به محل مناظرات گفت: خدمت شما عرض کنم که من فکر می کنم انتخابات امروز ، انتخاب بین بد و بدتر و خوب و خوب تر نیست، انتخاب امروز انتخابی است که درها برای کنشگری شهروندان و نفس کشیدن جامعه باز بماند و من آمده ام تا اجازه ندهم این درها بسته شود.

دولت و کشور مال مردم است من می خواهم نشان دهم قدرت بی قدرتان همه آسیب پذیرترین اقشار جامعه خواهم بود، ان شاءالله مردم عزیز از این روند حمایت خواهند کرد.

سعید جلیلی هم در پاسخ به خبرنگاران گفت: همه باید تلاش کنیم مناظرات مبتنی بر اخلاق در یک محیط سالم و کاملا محل تلاقی نظرهای مختلف درباره موضوعاتی که مورد انتظار مردم است صحبت شود.

امیدوارم در این مناظره به موضوعاتی که در این ایام به آن پرداخته نشده ، فرصت شود که بهتر پرداخته شود. مسائلی مانند جمعیت روستا که امروز 25 درصد جمعیت کشور را آنها تشکیل می دهند.

سید ابراهیم رئیسی در ابتدای ورود به محل مناظرات اظهار داشت: در مناظره قبلی ، بداخلاقی صورت گرفت و تهمت ها و افتراهایی به من زده شد و من عرض کردم که اگر با تهمت و افترا به من مشکل معیشت مردم حل می شود، ایرادی ندارد. تهمت و ناسزا بگوئید منتها در صورتی که معیشت مردم حل شود.

کمیته تبلیغات 5 دقیقه برای من وقت گذاشته که از آنچه که به عنوان سخنان ناروا مطرح شد دفاع کنم اما من می خواهم از این 5 دقیقه استفاده نکنم و استفاده هم نمی کنم و پاسخ را بر عهده مردم عزیزمان می گذارم.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به عنوان آخرین کاندید گفت: با هدف اصلاح وارد انتخابات ریاست جمهوری شدم و فردی که هدف اصلاح دارد اهل تخریب نیست و شعار ما دولت سلام است و به همه سلام می دهیم. انسان برای سلام گفتن افراد را انتخاب نمی کند، جواب سلام واجب است.

کلا 20 دقیقه در مناظره وقت است و نباید آن 20 دقیقه را تلف کرد و این ظلم به مردم است. در حوزه های مختلف موضوع مناظره، دوستان ما خیلی کار کردند و ایده های خیلی خوبی در مدل حکمرانی کشور داریم. برحسب وقتی که به من می دهند آنها را تبیین می کنم و مردم را امیدوارم می کنم که کارهای خیلی خوبی با شرایط سخت می توان انجام داد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!