جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۱:۱۰
اجتماعی - کد خبر : 14669
پنجشنبه، ۰۲ دي، ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

دومین آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مرحله جدید آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد تا پایان سال خبر داد.

دومین آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، هفتمین سفر استانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به استان زنجان انجام شده است و معاونین و مدیران بنیاد نیز در میز خدمت استان حضور داشتند و به طور مستقیم با ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کردند و علاوه بر این نشستی نیز با نمایندگان جامعه ایثارگری استان زنجان برگزار خواهد شد.
 
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه سفر خود به استان زنجان درباره اهداف این سفر به خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم سفرهای استانی مسئولان و مشاهده مسائل و مشکلات از نزدیک است. 
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان را از دیگر برنامه‌های این سفر استانی اعلام کرد و افزود: در این نشست مسائل ایثارگران استان زنجان در دستگاه‌های مختلف بررسی می‌شود و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای تکریم ایثارگران و ارزیابی مشکلات این عزیزان و همچنین بررسی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در دستور کار قرار دارد.
 
معاون رئیس جمهور ضمن اشاره به موضوع برخی کارخانجات وابسته به سازمان اقتصادی کوثر در زنجان عنوان کرد: در واگذاری برخی کارخانجات در استان زنجان مشکلاتی وجود داشته است که این موضوع نیز به طور خاص در این سفر پیگیری می‌شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران در یکی از واگذاری‌ها زیان‌دیده است و شکل معامله واگذاری و پرداخت مبلغ آن دچار مشکل بوده است و از گذشته نیز این پرونده باز بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است که البته برخی از این مشکلات ناشی از اشکالات فرایند خصوصی‌سازی در کشور است.
 
وی درباره موضوع استخدام فرزندان ایثارگران نیز اظهار داشت: فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد بر اساس قانون باید استخدام شوند که آزمون خاص نیز برای این عزیزان برگزار شده و امیدواریم تا پایان سال دو مرحله آزمون دیگر نیز برای این عزیزان برگزار شود و در مورد سایر ایثارگران نیز سهمیه خاصی برای ایثارگران وجود دارد که بنیاد به دنبال جذب کامل این سهمیه است.
 
قاضی زاده هاشمی به موضوع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران نیز اشاره داشت و افزود: جلسات متعددی درباره این موضوع به خصوص مشکل تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی با سازمان اداری و استخدامی برگزار شده و برخی دستگاه‌ها در این زمینه همکاری کرده و همکاری برخی سازمان‌ها در این موضوع ضعیف‌تر است که جلساتی در دولت و مجلس در این باره برگزار شده است و البته فهرست این دستگاه‌ها احصا شده و در حال پیگیری اجرای کامل قانون هستیم.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!