پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۸:۵۴
مجلس - کد خبر : 11231
سه شنبه، ۰۵ مرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

دولت آینده باید با مجلس همکاری داشته باشد ؛ به تحول اقتصادی نیاز داریم

اولویت اول دولت رئیسی باید بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد

دولت آینده باید با مجلس همکاری داشته باشد ؛ به تحول اقتصادی نیاز داریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سهم خواهی برخی از نمایندگان مجلس از دولت آینده، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید شان نمایندگی را حفظ کنند و بدانند که جایگاه مجلس بسیار والاست. البته بنده بعيد می دانم که نمایندگان مجلس به دنبال سهم خواهی از دولت باشند.

مالکی با اشاره به لیست هایی که از کابینه دولت آینده منتشر می شود، گفت: این لیست ها از سوی برخی از افراد و گروهها رسانه ای می شود و ممکن است با آن چیزی که در ذهن رئيس جمهور منتخب وجود دارد، منطبق نباشد و برخی از این لیستها کاملا غیرکارشناسی است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا سید ابراهیم رئیسی به سهم خواهی هایی که در میان برخی از افراد و گروه ها وجود دارد، توجه نمی کند.

با توجه به اینکه کشور شرایط سختی از لحاظ اقتصادی دارد، باید یک دولت هماهنگ و پای کار تشکیل شود تا قدرت رفع مشکلات را داشته باشد. اگر نمایندگان مجلس و یا سایر مسئولان، شاخص های مورد نیاز برای تشکیل کابینه را به رئیس جمهور منتخب ارائه دهند، ایرادی ندارد اما آنان به هیچ وجه نباید در کار رئیسی دخالت کنند و در نهایت وی باید درباره اعضای کابينه تصمیم گیری کند.

وی با بیان اینکه همه باید به دولت و رئیس جمهور سيزدهم برای رفع مشکلات متعدد کشور کمک کنند، بیان کرد: اولویت اول دولت رئیسی باید بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد و در شش ماه اول کاری دولت سیزدهم باید تحول مثبتی در عرصه اقتصادی به وجود آید، به گونه ای که مردم تاثیر آن را در سفره های خود ببینند.

مالکی با اشاره به اینکه مجلس از همه ابزارهای قانونی و نظارتی خود برای نظارت بر عملکرد دولت آینده استفاده خواهد کرد گفت: ممکن است نمایندگان مجلس برخی از افرادی را که برای کابينه سیزدهم معرفی می شوند، تایید نکنند و ما باید وظایف خودمان را به نحو مطلوب انجام دهيم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تاکید بر اینکه لازم است بین دولت و مجلس جهت رفع مشکلات مردم یک رابطه دوستانه و همکاری متقابل برقرار باشد، متذکر شد: مجلس يازدهم در سال اول کاری خود سختی های بسیار زیادی کشید چرا که ما طرح ها و برنامه های زیادی داشتیم اما اراده ای در دولت جهت همکاری با مجلس وجود نداشت و اميدواريم که ارتباط و همکاری دولت آینده با مجلس دوسويه باشد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!