شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۱:۲۸
دفاعی نظامی - کد خبر : 16448
يكشنبه، ۰۶ شهريور، ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

دریادار سیاری: کادر درمان در ارتقای توان بازدارندگی کشور، نقشی پررنگ دارد

معاون هماهنگ کننده ارتش: موضوع بهداشت و سلامت و عملکرد جامعه پزشکی ارتش، نقشی مهم و اساسی در حفظ و ارتقای نیروی انسانی بر عهده دارد.

دریادار سیاری: کادر درمان در ارتقای توان بازدارندگی کشور، نقشی پررنگ دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بزرگداشت «روز پزشک» که به‌صورت دورسخنی (ویدئوکنفرانس) با حضور معاون بهداشت، درمان و امداد ارتش، مسئولان بهداشت و درمان نیرو‌های چهارگانه و رؤسای بیمارستان‌های منتخب ارتش در سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت به تمامی پزشکان، داروسازان و دندان‌پزشکان ارتش و ابلاغ سلام امیر سرلشکر «موسوی» فرمانده کل ارتش به آنان، از زحمات بی‌وقفه و تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کادر بهداشت، درمان و امداد ارتش تقدیر و تشکر کرد.

دریادار سیاری با تأکید بر اهمیت آشکار جامعه پزشکی تصریح کرد: اگر امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از توان رزم و بازدارندگی بالایی برخوردار بوده و می‌تواند در برابر هرگونه تهدیدی بایستد، قطعاً یکی از مولفه‌های این اقتدار، برخورداری از نیروی انسانی مؤمن، متخصص و سالم است و در حفظ و ارتقای این مؤلفه، موضوع بهداشت و سلامت و عملکرد جامعه پزشکی ارتش، نقشی مهم و اساسی بر عهده دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ شهید مدافع سلامت ارتش و تقدیر از عملکرد موفق کادر درمان در مقابله با همه گیری کرونا و خدمت رسانی به مناطق محروم، افزود: با تلاش‌ها و ایثار کادر بهداشت و درمان ارتش، آمار مبتلایان به کرونا در پادگان‌ها، سربازخانه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش درجه‌داری و آمار فوتی‌های کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتش نسبت به آمار کشوری بسیار کمتر بود؛ ضمن این‌که تلاش آنان موجب شد که تمامی آموزش‌ها، مأموریت‌ها، تمرینات نظامی و رزمایش‌های ارتش بدون وقفه و برابر برنامه سالیانه در زمان خود اجرا شود که بسیار قابل تقدیر است.

پیش از سخنان امیر دریادار سیاری، امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون بهداشت، درمان و امداد ارتش و مسئولان ادارات بهداشت و درمان نیرو‌های چهارگانه و رؤسای بیمارستان‌های منتخب ارتش در سراسر کشور، از آخرین فعالیت های کادر درمانی ارتش، گزارش ارائه کرد.

این مراسم با تقدیر دریادار سیاری از تلاش‌های دکتر موذنی، دکتر ناصری و دکتر مرادی‌نیا، رؤسای سابق ادارات بهداشت و درمان نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی ارتش و آرزوی موفقیت برای رؤسای جدید این ادارات، همراه بود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!