پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۵:۳۸
دفاعی نظامی - کد خبر : 17083
سه شنبه، ۲۷ دي، ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

دریادار سیاری: با وجود پیچیده‌ترین جنگ شناختی علیه ایران، امروز کشور ما شاهد امنیت کامل است

نشست سالیانه وابستگان نظامی چهل و دو کشور خارجی مقیم تهران با امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در تالار همایش شهید مطهری ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

دریادار سیاری: با وجود پیچیده‌ترین جنگ شناختی علیه ایران، امروز کشور ما شاهد امنیت کامل است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در نشست سالیانه وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران با تبریک فرارسیدن سال نو میلادی و آرزوی داشتن سالی سرشار از صلح، آرامش و دوستی در جهان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به سبب موقعیت ممتاز ژئوپولتیک، تمدن کهن با داشتن تاریخ هزار ساله و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی و داشتن نظام سیاسی مستقل با اتکا به مردم خود و همچنین در اختیار داشتن منابع غنی دارای نقش مستقل در نظام جهانی است و برای ایفای نقش یک قدرت منطقه‌ای مستقل و با ثبات در مناسبات بین‌المللی است.

وی افزود: در مقابل نظام صلح‌جو و مستقل جمهوری اسلامی ایران، برخی قدرت‌های جهانی که نظام تک قطبی را می‌بینند و حرکت به سمت یک نظام استقلال یک کشور مستقل را نمی‌پذیرند، تلاش می‌کنند در مسیر توسعه کشور‌های مستقل موانع متعدد ایجاد کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، گفت: ملت ما در انقلاب خود تلاش کرد که مستقل باشد به همین دلیل با کارشکنی‌های مختلف روبرو شد، که از آن جمله می‌توان به ایجاد گروهک‌های تجزیه طلب در نقاط مختلف کشور و حمایت از یک گروه تروریستی که دستش به خون هزاران نفر از مردم ایران آغشته است و همچنان در خانه‌های امنی که غربی‌ها در اختیار آن‌ها قرار داده و البته جنگ تحمیلی و تحریم‌های گسترده اقتصادی اشاره کرد که تنها بخشی از این سنگ اندازی‌های آن‌ها در مسیر توسعه کشور ماست.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور و نقش دشمنان در این اغتشاشات و نا امنی‌ها، ادامه داد: توطئه و دامن زدن به اغتشاشات و ناامنی‌ها تنها گوشه‌ای از توطئه‌های مختلف دشمن علیه ایران اسلامی است که ریشه این توطئه‌ها بنا بر فرموده مقام معظم رهبری این است که آن‌ها با ایران قوی مخالفند و ایران مقتدر را نمی‌توانند بپذیرند.

امیر سیاری تصریح کرد: ملت ایران ملتی صلح جو بوده و تاریخ گواه این موضوع است و با وجود نیرو‌های مسلح مقتدر هیچگاه آغازگر جنگی نبوده است و در مقابل تروریسم و افراطی گری در منطقه و جهان نقش مؤثری داشته است، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در آب‌های آزاد به تأمین امنیت آب‌های آزاد پرداخته و به کمک سایر کشتی‌های در مقابله با دزدی دریایی و تأمین امنیت آب‌های آزاد پرداخته است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: بیست سال اشغالگری آمریکا چیزی جز کشتار بی‌گناهان و ویرانی خانه مردم این کشور هیچ دستاوردی نداشته و بعد از بیست سال اشغالگری نتیجه آن بازگشت طالبان به قدرت در این کشور بود. در سال‌های اشغالگری آمریکا در افغانستان شاهد گسترش تولید و قاچاق مواد مخدر بودیم.

وی با اشاره به نقش آمریکا و کشور‌های غربی در اغتشاشات اخیر ایران گفت: در اغتشاشات اخیر نیز قدرت‌های مستکبر به دنبال دامن زدن به آشوب در ایران بودند و خود را مدافع حقوق بشر نشان دادند، این در حالی است که کشور‌های آن‌ها از جمله آمریکا، فرانسه و آلمان روزانه شاهد ده‌ها نقض حقوق بشر است، اما آن‌ها سعی کردند با استفاده از سلبریتی‌ها و آغاز جنگ ترکیبی به خیال خام خود انقلاب رنگی را در کشور ما راه بیندازند، اما با وجود پیچیده‌ترین جنگ شناختی، امروز کشور ما شاهد امنیت کامل است که شما وابستگان نظامی شاهد آن هستید.

دریادار سیاری استقامت و پایداری ملت ایران و اقتدار انقلاب اسلامی را دلیل شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: هر یک از این توطئه‌های برای ساقط کردن یک کشور کافی است که تاریخ شاهد این موضوع است، اما ایران اسلامی با دارا بودن رهبری آگاه و مقتدر و ملتی بصیر و دانا در برابر همه این توطئه سربلند بیرون آمده است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!