شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۴:۰۰
کرونا - کد خبر : 10674
پنجشنبه، ۱۰ تير، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

در فرودگاه بین المللی زاهدان تست سریع تشخیص کرونا انجام می‌شود

در فرودگاه زاهدان تست PCR توسط مرکز بهداشت شهرستان زاهدان، از کارکنان عملیات هوانوردی، فرودگاهی و دیگربخش‌های فرودگاه بین‌المللی زاهدان با نظارت نماینده دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل انجام می‌شود.

در فرودگاه بین المللی زاهدان تست سریع تشخیص کرونا انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌ و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا از نوع دلتا در استان با پیگیری‌های به عمل آمده کارکنان فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان مورد تست آزمایش سریع PCR قرار گرفتند.

به گفته‌ی جزینی‌زاده، اقدامات پیشگیرانه فرودگاه‌های سیستان‌ و بلوچستان در مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تست PCR توسط مرکز بهداشت شهرستان زاهدان، از کارکنان عملیات هوانوردی، فرودگاهی و دیگربخش‌های فرودگاه بین‌المللی زاهدان با نظارت نماینده دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌ و بلوچستان در رابطه با  جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا گفت: ضدعفونی و میکروب‌زدایی محیط کار، ترمینال‌ها و تمامی فضاهای موجود در فرودگاه به طور مستمر، توزیع مستمر و مداوم وسایل حفاظت فردی بهداشتی همچون ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده به تمامی کارکنان عملیاتی وغیر عملیاتی در محیط کار از جمله این موارد است.

جزینی‌زاده ادامه داد: جلوگیری از  ورود مسافران فاقد ماسک به محیط ترمینال‌ها و هواپیما، نظارت مستمر ناظران سلامت بر مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی از بدو ورود مسافر به ترمینال ورودی، صف‌های بازرسی، کانتر پذیرش مسافر گیت خروج، علامت‌گذاری بر روی صندلی‌های مستقر در ترمینال فرودگاه در راستای فاصله‌گذاری فیزیکی و نظارت بر این امر، علامت‌گذاری در محل ایستایی مسافران ازقبیل گیت‌های بازرسی، کانترهای پذیرش مسافر، گیت‌های خروج تسمه نقاله بار، نظارت بر رعایت فاصله‌گذاری در نقاط ایستایی و  غربالگری و پایش مسافران ورودی به ترمینال فرودگاه از سایر اقدامات مقابله ای به منظور مقابله با ویروس کرونا در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان است.

اطلاع رسانی و اعلام مستمر توسط کارکنان اطلاعات پرواز در محیط ترمینال مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک توسط تمامی حاضران(مسافران، کارکنان و مشایعت کنندگان) در زمان حضور در سالن فرودگاه و در تمامی مراحل سفر نیز جزو اقدامات مقابله‌ای با ویروس کرونا در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!