جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۵:۴۶
فرهنگ و هنر - کد خبر : 12571
يكشنبه، ۲۸ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

دبیری هفته ملی کودک به ابوالقاسم سلیمانی واگذار شد

ابوالقاسم سلیمانی با صدور حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان دبیر هفته ملی کودک منصوب شد.

دبیری هفته ملی کودک به ابوالقاسم سلیمانی واگذار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی مهدی علی اکبرزاده، به عنوان دبیر هفته‌ ملی کودک منصوب شد.
 
بخشی از حکم وی اشاره دارد: «هفته‌ ملی کودک فرصتی مغتنم برای تعامل، همفکری و همکاری وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در این حوزه ایجاد می‌کند تا نظر و توجه اقشار مختلف جامعه نسبت به کودک و حقوق قانونی و انسانی آن‌ها بیشتر شود.» 
 
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی این حکم اظهار امیدواری کرده است که با بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و همچنین همکاری ارزشمند سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌ کودک و با رعایت سیاست‌ها و جایگاه فرهنگی کانون در جامعه و طراحی فعالیت‌های مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها با درنظر گرفتن شرایط بیماری کرونا در سراسر کشور، در جهت پرورش و آموزش و مهارت‌آموزی آینده‌سازان ایران اسلامی گام‌های موثری برداشته شود. 
 
آیین هفته‌ ملی کودک، در سال‌های اخیر با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری و همراهی بیش از ۳۰وزارتخانه و سازمان، در کنار گروه‌های تخصصی صنفی و انجمن‌های مردم‌نهاد به صورت رویداد سراسری در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.
 
بخش عمده‌ برنامه‌های این رویداد در سال جاری با توجه به وضعیت کرونا، به شکل مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود. البته با توجه به تغییرات اندک جدول رنگ‌بندی کرونا در هفته‌های اخیر، برگزارکنندگان این رویداد برای اجرای برنامه‌های حضوری در سراسر کشور نیز پیش‌بینی‌های لازم را داشته‌اند.
 
هفته‌ ملی کودک از ۱۶ مهرماه سال جاری و همزمان با آیین گرامیداشت روز جهانی کودک آغاز می‌شود و تا ۲۲ مهرماه در سراسر ایران ادامه دارد.
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!