پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۲:۰۰
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17326
يكشنبه، ۰۷ اسفند، ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

دادستان کل نیویورک به دنبالی تعطیلی صرافی CoinEx در این ایالت است

دادستان کل نیویورک به دنبال حکم دادگاه برای حذف صرافی CoinEx از این ایالت است و درخواست داشته که تمام آدرس‌های اینترنتی منشأ نیویورک را مسدود کند.

دادستان کل نیویورک به دنبالی تعطیلی صرافی CoinEx  در این ایالت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، صرافی ارزهای دیجیتال CoinEx توسط دادستان کل نیویورک لتیتیا جیمز مورد شکایت قرار گرفته و ادعا شده است که این شرکت با عدم ثبت نام به عنوان دلال اوراق بهادار و کالا در ایالت، به دروغ خود را به عنوان یک صرافی معرفی کرده است.

 یک دادخواست 38 صفحه‌ای که توسط جیمز در 22 فوریه در دادگاه عالی نیویورک ارسال شد، ادعا می‌کرد که CoinEx «درگیر شیوه‌های متقلبانه مکرر و مداوم» بوده و قانون مارتین ایالت را نقض کرده است - که یکی از سخت‌ترین قوانین ضد تقلب و مقررات اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شود.

بر اساس ایمیلی که کاربران دریافت کردند و توسط کریپتو اسلیت در 24 فوریه دریافت شد، CoinEx، صرافی کریپتو، خدمات رسانی به کاربران را در ایالات متحده متوقف خواهد کرد.

 

در بخشی از این پیام آمده است:

با توجه به الزامات قانونی، ما متاسفیم که CoinEx دیگر نمی تواند خدماتی را به شهروندان یا ساکنان ایالات متحده ارائه دهد.

صرافی CoinEx از کاربران ایالات متحده خواسته است که دارایی های خود را ظرف 60 روز کاری (قبل از 24 آوریل) برداشت کنند و گفته است که پس از آن زمان "به تدریج حساب های مربوطه را مسدود خواهد کرد".

 

این شرکت کاربران آمریکایی را با آدرس IP آنها شناسایی کرد

اوایل این هفته، در 22 فوریه، CoinEx توسط دفتر دادستان کل نیویورک متهم شد. هدف از این اتهامات متوقف کردن فعالیت شرکت فقط در نیویورک بود. 

اگرچه مشخص نیست که آیا CoinEx با مقررات آژانس های فدرال مواجه است یا خیر، به نظر می رسد تصمیم امروز آن یک حرکت پیشگیرانه برای اجتناب از چنین اقدامی باشد.Nexo به طور مشابه در ماه دسامبر به دلیل نگرانی های نظارتی از بازار ایالات متحده خارج شد، علیرغم این واقعیت که هیچ تنظیم کننده ای مستقیماً آن را مجبور به انجام این کار نکرد.

به نظر می رسد حجم معاملات کوین اکس تحت تأثیر این اخبار قرار گرفته است. حجم معاملات امروز 29 میلیون دلار بود که 6.2 درصد طی 24 ساعت کاهش داشت و از 35 میلیون دلار در روز سه شنبه کاهش داشت. توکن CET صرافی کمترین تأثیر را داشته است و در طول 24 ساعت 3.8 درصد کاهش یافته است

 

بایننس برای پایان دادن به ریسک های حقوقی و اتهاماتی که به آن وارد می شود یک راه جدید خلق کرده است.

بایننس متهم شده است که بدون پشتوانه‌ی مناسب اقدام به انتشار توکن بر وی شبکه‌ی خود کرده است که گواه این قضیه هم نا مشخص بودن شفاف وثیقه‌ها در کیف پول بایننس عنوان شده است. حالا در پاسخ بایننس از سیستم نیمه اتوماتیک خود برای انتشار توکن بر روی شبکه‌ی خود رونمایی کرده است. 

 بر اساس این اقدام فرآیند انتشار توکن‌ها بر روی شبکه‌ی بایننس شفاف‌تر می‌شود و همچنین وثیقه‌ی منتقل کردن توکن از شبکه‌های دیگر بر روی شبکه‌ی بایننس نیز در کیف پولی جدا از دارایی کاربران این صرافی نگه‌داری خواهد شد. 

 

خبرهای خوب از صرافی بیت کوین بایننس ایالات متحده برای ارز شیبا

 بزرگترین رقیب دوج کوین، Shiba Inu (SHIB)، در آخرین فصل نزولی بازار از خود عملکرد ضعیفی نشان داد.  اگرچه نهنگ‌های اتریوم همچنان در حال جمع‌آوری SHIB هستند، اما مشاهده شد که SHIB نتوانست رشد مورد انتظار را در آخرین چرخه صعودی تجربه کند.

صرافی بایننس ایلات متحده آمریکا ، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، اعلام کرد که از روز گذشته تصمیم جدیدی در مورد Shiba Inu گرفته است.

 این صرافی که جفت معاملاتی به نام Kilo Shiba Inu (KSHIB) را در هفته های گذشته از پلتفرم خود حذف کرد.  در آخرین اطلاعیه که به اشتراک گذاشتاعلام کرد جفت ارز  SHIB/USD را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

 اگرچه این حرکت بایننس ایالات متحده ممکن است در کوتاه مدت روند صعودی را در SHIB آغاز نکند، اما ممکن است Shiba Inu را در ایالات متحده بسیار محبوب تر کند.

 

 سم بنکمن فرید با اتهامات جدیدی مواجه شده است

 کیفرخواستی که روز پنجشنبه از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده ارائه شده، اتهامات بسیار جدی و جدیدی را به اتهامات قبلی سم بنکمن فرید اضافه کرده است. از بین این اتهامات جدید می‌توان به کلاهبرداری در سرمایه‌گذاری، تقلب بانکی، تقلب در انتخابات و فعالیت متقلبانه الکترونیکی بین ایالتی اشاره کرد.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که بنکمن فرید بر اساس اتهامات جدید خود ممکن است با ۴۰ سال زندان بیشتر روبه‌رو شود. در این اسناد به بیانیه‌های عمومی بنکمن فرید درمورد مدیریت ریسک صرافی «FTX» و نحوه مدیریت سرمایه‌های کاربران آن اشاره‌ شده است که از اتهام کلاهبرداری در سرمایه‌گذاری و فعالیت متقلبانه الکترونیکی بین ایالتی پشتیبانی می‌کند.

آخرین صورتجلسات فدرال رزرو پس از هفته‌های اخیر افزایش شرط‌بندی بازارهای مالی در مورد انقباض فدرال رزرو منتشر شد. به طور دقیق تر، تا پایان ژانویه، اکثر تحلیلگران تنها دو افزایش اضافی ۲۵ واحدی در ثانیه را انتظار داشتند.

 با این حال، اکنون بازارها احتمال 27 درصدی را نشان می دهند که فدرال رزرو در ماه آینده نرخ بهره را 50 واحد در ثانیه (به 5.25 تا 5.50 درصد) افزایش دهد. 

اقتصاد ایالات متحده هنوز خوب است و تورم بسیار بالاست. پس از انتشار این خبر، بیت کوین و اتریوم با افزایش 24 ساعته 1.44% و 1.51% به 24541 دلار و 1671 دلار رسیدند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!