پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۰:۴۶
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 15479
سه شنبه، ۱۲ بهمن، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال پیگیری می شود ؛ بازی ایران و امارات بدون تماشاگر است

خصوصی سازی در حال انجام است و وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی به طور جدی پیگیر ماجرا هستند.

خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال پیگیری می شود ؛ بازی ایران و امارات بدون تماشاگر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سخنگوی دولت در خصوص موافقت با حضور تماشاگران در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق و تغيير تصميم ستاد ملی مقابله با کرونا برای عدم حضور هوادار در دیدار امروز شاگردان دراگان اسکوچیچ با تیم ملی امارات اظهاراتی را مطرح کرد.

علی بهادری جهرمی در این مورد اظهار داشت: سويه اميکرون خیلی جدی بود، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا قبل از بازی با عراق بحث زیادی در این زمینه صورت گرفت. نمودار مربوط به ابتلای کرونا در سويه جدید نیز به اصطلاح آسانسوری بوده است و سیر صعودی آن سرعته خیلی بالایی دارد و جای ریسک نداشت.

وی با بیان اینکه کارشناسان پزشکی پیشنهاد دادند تجمعات به حداقل برسد، گفت: در مصوبه جدید نیز سقف تعداد افراد حاضر در یک جلسه ۳۰ نفر در هر یک ساعت و نیم تعیین شد.

در جلسات مربوط به حضور تماشاگران بحث های زیادی شد و من جزو یکی از کسانی بودم که برای حضور تماشاگران در بازی با عراق معتقد بودم مردم زیاد تلخی کشیده اند و بحث صعود تیم ملی نیز مطرح است، پس بهتر است هوادار در ورزشگاه حاضر باشد. من در آن نشست هم زیاد بحث کردم که با همراهی معاون اول رئیس جمهور و تاکید بر سلامتی مردم به عنوان اولویت اول رئیس جمهور قرار شد بازی با حضور تماشاگر باشد.

بهادری تصریح کرد: آیت الله رئیسی به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد اگر سلامتی مردم در خطر است، اجازه حضور هوادار در ورزشگاه را ندهد اما به نوعی توانست موافقت آنها را نیز جذب کند.

پس از آن هم در بیش از ۱۰ جلسه شرکت کردم تا حوزه های مرتبط با حضور هواداران مورد بررسی قرار بگیرد که خوشبختانه در نهایت بازی با حضور تماشاگران انجام شد.

سخنگوی دولت با اشاره به تصمیمات جدید برای بازی ایران با امارات، خاطر نشان کرد: به دلایل مربوط به سويه اميکرون، بازی با امارات قطعا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

وی درباره اعتراض طرفداران پرسپولیس به وضعیت مدیریتی این باشگاه و حضور تعدادی از آنها مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی هم گفت: در جریان این موضوع نیستم اما قطعا باید به مسائل طرفداران باشگاه های بزرگ ایران توجه و رسیدگی شود.

بهادری درباره سرنوشت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس عنوان داشت: خصوصی سازی در حال انجام است و وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی به طور جدی پیگیر ماجرا هستند.

جمله ای که می گویم در هیئت دولت بیان شده است که استقلال و پرسپولیس تیم های مردم هستند و باید به مردم هم واگذار شوند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!