سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۱۸:۳۸
ورزشی - کد خبر : 8263
يكشنبه، ۰۸ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

حسن یزدانی در رده نخست رده‌بندی المپیکی وزن 86 کیلوگرم

تاکنون 3 نماینده ایران در وزن های 57 ، 86 و 125 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد شدند، در کشتی فرنگی هم در اوزان 60 ، 77 و 130 کیلوگرم سهمیه المپیک توکیو کسب شده است

حسن یزدانی در رده نخست رده‌بندی المپیکی وزن 86 کیلوگرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در فاصله کمتر از 4 ماه مانده به بازی های المپیک توکیو ، اتحادیه جهانی کشتی به منظور بها دادن به کشتی گیران برتر، طرح رنکینگ را در این مسابقات اجرا می کند.

بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی، نتایج کشتی گیران در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان ، رقابت های بین المللی پلیکونه ایتالیا در سال 2020 ، مسابقات قاره ای در سال 2020 و رقابت های بین المللی زیلکوفسکی و پیت لازینسکی در سال 2021 (اواسط خردادماه 1400) ملاک محاسبه امتیازات برای رنکینگ المپیکی است.

سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، 4 کشتی گیر برتر هر وزن (امتیازات متعلق به همان کشتی در همان روز است) را در سیستم قرعه کشی شرکت خواهد داد و با توجه به بالاترین امتیاز کشتی گیران در بالا و پائین جدول مسابقات قرار می گیرند. این چینش به گونه ای است که نفرات اول و دوم رنکینگ تا دیدار فینال با یکدیگر رو به رو نخواهند شد و نفرات بالا و پائین هر گروه نیز تا دیدار نیمه نهایی با هم کشتی نخواهند گرفت.

در این رده بندی "حسن یزدانی" نفر نخست وزن 86 کیلوگرم ، "رضا اطری" در رده هشتم وزن 57 کیلوگرم ، "احد بذری" در رده نوزدهم وزن 86 کیلوگرم ، "مجتبی گلیج" در رده نهم وزن 97 کیلوگرم و "یدالله محبی" در رده دهم وزن 125 کیلوگرم قرار دارند. از نکات قابل توجه در وزن 86 کیلوگرم غیبت "دیوید تیلور" جدی ترین رقیب یزدانی است که این باعث می شود تا رویارویی دوباره این آزادکاران مطرح در همان مراحل ابتدایی محتمل شود.

در کشتی فرنگی هم "علیرضا نجاتی" در رده پنجم وزن 60 کیلوگرم ، "محمدعلی گرایی" در رده هفتم وزن 77 کیلوگرم ، "محمدهادی ساروی" در رده چهارم وزن 97 کیلوگرم و "امیر قاسمی منجزی" در رده دهم وزن 130 کیلوگرم قرار دارند.

تاکنون 3 نماینده ایران در وزن های 57 ، 86 و 125 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد شدند، در کشتی فرنگی هم در اوزان 60 ، 77 و 130 کیلوگرم سهمیه المپیک توکیو کسب شده است. کشتی گیران آزاد ایران در اوزان 65 ، 74 و 97 باید در پیکارهای باقیمانده برای کسب سهمیه تلاش کنند. در کشتی فرنگی نیز سهمیه اوزان 67 ، 87 و 97 کیلوگرم باقی مانده است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!