جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۲:۱۲
دولت - کد خبر : 9923
چهارشنبه، ۱۲ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

جوانان و مردم ما توانمندی های بالایی دارند

جوانان متخصص ایرانی موتور جهش کشور هستند و باید از این ظرفیت برای پیشرفت کشور حداکثر استفاده را بکنیم.

جوانان و مردم ما توانمندی های بالایی دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه های تبلیغاتی خود در شبکه جهانی جام جم حضور پیدا کرد.

جلیلی در تشریح مواضع دولت احتمالی خود گفت: ما اگر توانمندی های خود را خوب بشناسیم و آن را به کار بگیریم و دولت منفعل نباشد آن جهش بزرگ در ایران محقق خواهد شد. تحت عنوان دولت سایه کار خود را آغاز کردیم و در این 8 سال مسائل کشور را به صورت مستمر دنبال کردیم.

وضعیت موجود کشور باعث شد که ما وارد عرصه انتخابات شویم و کشور را در 4 سال آینده به جایی برسانیم که در شان ملت ایران باشد، کشور باید در تمام زمینه ها جهش پیدا کند. امروز جوانان و مردم ما توانمندی های بالایی دارند و یکی از مزیت های کشور ما وجود جوانان توانمند است. جوانان متخصص ایرانی موتور جهش کشور هستند و باید از این ظرفیت برای پیشرفت کشور حداکثر استفاده را بکنیم.

وی افزود: دغدغه مهم من این است که تمام شرایط لازم برای جهش کشور وجود دارد، برای تحقق جهش کشور باید همه مردم ایران و توانمندی های کشور بکار گرفته شود. حضور بخشی از هموطنان ما در خارج از کشور یک فرصت برای دستیابی به این هدف است.

ما 120 سفارت و نمایندگی در خارج از کشور داریم و اینها به عنوان مرکز و مرجع ایرانیان و خانه دوم آنها است و کسی نمی تواند به منافع آنها چشم داشتی داشته باشد.

جلیلی در ادامه گفت: دشمنان ما همواره به دنبال ایجاد محدودیت برای ما هستند و همیشه محدود کردن آزادی های ما توسط دشمنان دنبال می شود. ما در جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت مقابله خواهیم کرد و من برای مقابله با دشمن در تمام زمینه ها برنامه دارم.

3400 هزار میلیارد تومان در کشور نقدینگی داریم اگر بتوانیم این نقدینگی را به طرف این پیشران ها هدایت کنیم، می توانیم شاهد جهش کشور باشیم.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!