چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۶:۳۲
سیاست - کد خبر : 9805
جمعه، ۰۷ خرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

جهانگیری : من برای پرشور شدن انتخابات آمدم

کسانی که نگذاشتند مردم به صحنه بیایند و برای حل مشکلات داخلی و بین المللی در انتخابات شرکت کنند باید پاسخگو باشند.

جهانگیری : من برای پرشور شدن انتخابات آمدم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، اسحاق جهانگیری داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از عدم احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان روز گذشته در جمع روسای ستاد انتخاباتی خود در سراسر کشور از آنان برای پیشبرد برنامه های انتخاباتی و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری قدردانی کرد.

جهانگیری درباره برخی اظهارنظر ها گفت: برخی می گفتند که "بانیان وضع موجود بیایند و جواب دهند" من اتفاقا ثبت نام کردم تا در انتخابات به عموم مردم بگویم چه کسانی بانیان وضع موجود هستند. بودم تا بگویم چه کسانی کشور را به اینجا رساندند که امروز در آن قرار داریم.

وی در ادامه گفت: ما چند فرصت طلایی در پیش داریم که اگر از آنها در قرن جدید استفاده نکنیم کشور فرصت های مانن را از دست داده ایم. اولین فرصت پنجره جمعیتی ایران است، جمعیت ایران تا 20 سال آینده جمعیتی جوان است و پس از آن وارد پیری خواهد شد ، باید از این فرصت برای کار و تولید استفاده کنیم.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: فرصت دوم این فرصت فروش نفت است با معاهدات آب و هوایی پاریس به زودی در زمینه نفت و تولید گازهای گلخانه ای برای کشورهای نفت خیز مشکلاتی به وجود می آید، ما تا فرصت داریم باید بتوانیم نفت بیشتری استخراج و به فروش برسانیم و الا به روزهایی می رسیم که نفت تنها قابلیت استخراج و استفاده در داخل دارد و تقاضا برای خرید نفت خام به حداقل می رسد.

جهانگیری افزود: فرصت دیگر فرصت استفاده از موقعیت جغرافیایی ایران است، اگر به مرکز حمل و نقل و انتقال انرژی شرق و غرب تبدیل نشویم، از دست می رود. فرصت آخر فرصت استفاده از دنیای تکنولوژی است که با وجود تعداد زیادی از ایرانیان خارج از کشور امکان انتقال این تکنولوژی به داخل ایران وجود دارد، من اگر آمدم دنبال ساختن چنین ایرانی بودم.

وی در پایان گفت: من آمده بودم تا انتخابات پرشوری برگزار شود، کسانی که نگذاشتند مردم به صحنه بیایند و برای حل مشکلات داخلی و بین المللی در انتخابات شرکت کنند باید پاسخگو باشند.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!