سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۰۷:۵۳
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17029
يكشنبه، ۱۸ دي، ۱۴۰۱ - ۱:۰۰

جنگ طلب ترین جمهوریخواه نامزد می شود

جان بولتون ، رسما اعلام کرد که قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا اعلام حضور کند و با دیگر اعضای حزب جمهوری خواه برای رسیدن به نامزد نهایی رقابت کند.

جنگ طلب ترین جمهوریخواه نامزد می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، به نقل از راشا تودی، جان بولتون در یک مصاحبه در برنامه صبح بخیر بریتانیا اعلام کرد که می‌خواهد رئیس سابق خود یعنی دونالد ترامپ را به چالش بکشد.

گفتنی است که‌ جان بولتون در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ ،  مشاور امنیت ملی آمریکا بود و حالا بنظر می رسد تصمیم خود را گرفته تا شانسش را برای رسیدن به صندلی کاخ سفید امتحان کند.

علاوه بر این،  جان رولتون در زمان ریاست جمهوری بوش و رونالد ریگان صاحب منصب بود و در دولت این دو رئیس جمهور حضور داشت،  در واقع با احتساب زمان ترامپ، او با سه رئیس جمهور کار کرده و بنظر می آيد که به‌ خوبی از مسئولیت ها و سختی های این کار آگاه است.

او در اين مصاحبه اعلام کرد که با شعار "سیاست خارجی بسیار قوی تر" ظاهر خواهد شد و کارش را برای پیروزی در انتخابات پیش خواهد برد.

جان بولتون که هنوز برنده نشده از همین حالا برای بقیه کشور ها رجز خوانی می کند،  او در این مصاحبه گفت : بنظر من نه تنها به روسیه ، بلکه به پکن نیز بايد نشان دهیم که تجاوز ها و حملات بی دلیل به همسایگان شان ، بدون جواب نخواهد ماند و چیزی نیست که آمریکا و متحدینش آن را تحمل کنند،  مماشات کافی است.

در ادامه بولتون برای اينکه به بقیه این را بفهماند که او قرار نیست بی دلیل اين کار را انجام دهد اصرار داشت که نامزدی او یک نامزدی بیهوده نیست و در این مصاحبه اعلام کرد که سیاستهای ترامپ در نزول نهایی است و رهبران و اعضای جمهوری خواه نگرانند که با گفتن این موضوع اعتبارشان خدشه دار شود ، که به همین دلیل نمی خواهند نارضایتی خود آن را علنی کنند.

جان بولتون در ادامه عنوان کرد: من می دانم  که افرادی که به‌ حزب جمهوری خواه تمایل دارند از افراد نامزد در این حزب احساس نارضایتی می کنند و تقریبا 95 درصد از آنها مخالف این موضوع هستند که ترامپ مهم تر از قانون اساسی است. بنظرم علاقه جمهوری خواهان به ترامپ نسبت به دوره های قبلی به شدت با افت روبه رو بوده و او در یک دوره پیروز و در یک دور شکست خورده و از محبوبیتش کم شده.

جان بولتون در ماه گذشته اعلام کرده بود که اگر کسی جلوی ترامپ را نگیرد و او را بخاطر خدشه دار کردن قانون اساسی دادگاهی نکند ، قطعا برای ریاست جمهوری سال 2024 کاندید می شود ، ترامپ نیز از بولتون به عنوان یک احمق یاد کرده بود و گفت که او یک احمق خسته کننده ناراضی بود که فقط دوست داشت به جنگ برود و به همین دلیل او را از کار برکنار کردم.

جان بولتون تقریبا در هر کثافت کاری آمریکا دست داشته ، از دریافت پول از مجاهدین خلق که به آنها اجازه دهد در رویداد های مختلف سخنرانی کنند تا ونزوئلا که تا همین سال 2019 سعی داشت شخص مخالف را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا انتخاب کند که در این کار شکست خورد ، همچنین او به همکارانش اطلاع داده بود که به گروه های مخالف در روسیه نگاه ویژه تری داشته باشند. و به آنها کمک خاص تری داشته باشند

در پایان باید گفت که حزب جمهوری خواه یکی از احزابی است که بنظر می رسد رقابت درون حزبی جالبی داشته باشد،  ترامپ اولین کسی بود که  پیشنهاد خود را برای نامزدی جمهوری‌خواهان در سال 2024  اعلام کرد، اما رفته رفته نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد که محبوبیتش در میان جمهوری خواهان در حال کاهش است،  مهم ترین و سرسخت ترین اعضای حزب جمهوری خواه که اعلام کرده اند در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت می کنند،  ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا و همینطور مایک پامپئو وزیر حارجه سابق آمریکا هستند که قرار است با او رقابت کنند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!