پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۱:۳۸
ورزشی - کد خبر : 713
پنجشنبه، ۱۸ مهر، ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

جشنواره گل ملی پوشان ایران در شبی که ورزشگاه آزادی میزبان بانوان بود

این نتیجه به عنوان سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال کامبوج نام گرفت، تیم ملی کشورمان با این پیروزی 6 امتیازی شد و با تفاضل گل عالی در صدر جدول گروه C ایستاد.

جشنواره گل ملی پوشان ایران در شبی که ورزشگاه آزادی میزبان بانوان بود

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود از رقابت های مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گمنام کامبوج رفت، در این بازی که با حضور بانوان همراه بود تیم ایران با نتیجه 14 بر صفر حریف خود را درهم کوبید.

 


قبل از شروع مسابقه و هنگام تمرینات پیش از بازی، بازیکنان در بدو ورود خود به سمت جایگاه بانوان رفتند و به آنها خوش آمد گفتند. حدود 15هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که 5 هزار نفر از آن را بانوان تشکیل می دادند، البته تعدادی از بانوان بدون بلیط پشت درهای استادیوم مانده بودند که با توجه به حضور ناظرین فیفا در گیت های بلیط فروشی مسئولان برگزار کننده اجازه ورود آنها به ورزشگاه را صلدر کردند.

 


تیم ملی با شروع نیمه اول گلزنی را نیز آغاز کرد و احمد نورالهی گل اول بازی را به ثمر رساند، سپس نوبت سردار آزمون بود که گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کند. سردار در دقایق 36 و44 هم گلزنی کرد تا همان نیمه اول هتریک کرده باشد، البته قبل از سردار تیم ایران سه گل دیگر به ثمر رساند، کریم انصاریفرد، مهدی طارمی و محمد حسین کنعانی زادگان دیگر گلزنان تیم کشورمان در نیمه اول بودند تا نتیجه بازی 7 بر صفر شود.

 


در آغاز نیمه دوم و روی غافلگیری مدافعان ایران مهاجم کامبوج با بیرانوند تک به تک شد و با خطای بیرانوند داور اعلام پنالتی کرد، اما علیرضا بیرانوند در ادامه پنالتی گرفتن های خود این ضربه را هم مهار کرد. در ادامه کریم انصاریفرد بازهم گلزنی کرد تا گلهای ایران به عدد 8 برسد، چهره درهم کیسوکه هوندا در کنار زمین از نکات جالب توجه این بازی به شمار می رفت.

 


بازیکنان کامبوج که توان مقابله با ایران را نداشتند تا پایان بازی 6 گل دیگر دریافت کردند، کریم انصاریفرد(دوگل)، مهدی طارمی، محمد محبی(دوگل) و مهرداد محمدی زننده گلهای بعدی ایران بودند. این نتیجه به عنوان سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال کامبوج نام گرفت، تیم ملی کشورمان با این پیروزی 6 امتیازی شد و با تفاضل گل عالی در صدر جدول گروه C ایستاد.

 


از نکات جالب توجه روی سکوها حضور یک هوادار کامبوجی بود که به تنهایی با یک تبل و بلندگو به تشویق بازیکنان تیم کشورش می پرداخت، ایران در سومین بازی خود از این رقابت ها روز سه شنبه 23 مهر در زمین بحرین میهمان این تیم خواهد بود.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!