شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۱:۰۳
شهری - کد خبر : 12259
پنجشنبه، ۱۸ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

جزئیاتی درباره ورود اتوبوس های جدید به ناوگان حمل و نقل

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه در صدد تحقق ورود 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل هستیم گفت: علاوه بر این تعداد 200 دستگاه دیگر نیز به ناوگان حمل و نقل اضافه می شود.

جزئیاتی درباره ورود اتوبوس های جدید به ناوگان حمل و نقل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان جزئیاتی از ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقلی تهران اظهار داشت: اورهال اتوبوس‌های بخش خصوصی از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه دولت و بازسازی و اورهال اتوبوس‌های شرکت واحد را در دستور کار داریم که از ردیف بودجه‌های شهرداری و ظرفیت تبصره ۱۸ بودجه دولت برای آن‌ها استفاده می‌کنیم. 
 
وی با بیان اینکه تعمیرگاه‌های شرکت واحد به بازسازی اتوبوس‌های این شرکت می پردازند، گفت: در این زمینه مناقصه برگزار کرده‌ایم و سعی  داریم به قولی که درباره بازسازی اتوبوس‌ها داده‌ایم عمل کنیم.
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی به تحقق خرید ۲۰۰ دستگاه شامل خودروهای ون سامانه جانبازان و معلولین و اتوبوس تک کابین را تا پایان مهرماه اشاره کرد و درباره نیروی انسانی این شرکت و تامین راننده برای دستگاه های جدید افزود: با توجه به اینکه در پایان سال 98 تعداد 750 نفر، سال گذشته نیز 850 نفر بازنشسته شدند و برای سال جاری نیز بازنشستگی حدود 700 نفر پیش بینی می شود، با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم.
 
وی با بیان اینکه رایزنی برای اخذ مجوزهای لازم جهت جذب نیرو از طریق زیرمجموعه‌های شهرداری نظیر هادیان شهر در حال انجام است، عنوان کرد: با مجموعه‌های شهرداری نیز مکاتبه شده است تا اگر کسی گواهینامه رانندگی پایه یک دارد در صورت امکان از این ظرفیت برای جبران کمبود نیروی انسانی در شرکت واحد اتوبوسرانی استفاده کنیم. 
 
ترفع در پاسخ به این که آیا تا پایان سال به غیر از این تعداد اتوبوس، اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل و نقل تهران افزوده می شود یا خیر، گفت: این تعداد وعده ما برای بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی بود و تا پایان سال حداقل یک قرارداد دیگر برای خرید اتوبوس خواهیم داشت که احتمالا شامل حدود ۲۰۰ اتوبوس می‌شود. 
 
وی درباره اینکه بیشترین شکایت ثبت شده در سامانه ۱۸۸۸ در مرداد ماه مربوط به دیر رسیدن اتوبوس‌های بخش خصوصی است بیان کرد: دلیل عمده این تاخیرها برای توقف فعالیت ۸۰۰ دستگاه اتوبوس است که مخازن گاز آن‌ها منقضی شده و اجازه فعالیت ندارند. که با رایزنی با وزات صمت، موسسه ملی استاندارد، کارخانه‌های تولید کننده مخازن گاز و شرکت‌های خودروساز به جمع‌بندی خوبی رسیدیم. 
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در ادامه با بیان اینکه منابع مالی برای تعمیر ۸۰۰ دستگاه اتوبوس گازسوز تامین شده و طی دیروز و امروز یک دستگاه اتوبوس و مخازن گاز به صورت پایلوت تحویل کارخانه داده‌ایم تا نصب آزمایشی انجام و تاییدیه‌های آن اخذ شود، گفت: به این ترتیب تاخیرهایی که اکنون در ایستگاه‌ها وجود دارد جبران می‌شود. علاوه بر آن حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز به تدریج و تا پایان مهر به چرخه باز می‌گردند. 
 
وی به انجام کامل دز اول واکسیناسیون برای پرسنل اشاره کرد و یادآور شد:بخشی از رانندگان تاکسی و پرسنل مناطق شهرداری نیز در سایت واکسیناسیون شرکت واحد واکسینه شده اند و در مرحله بعدی خانواده پرسنل شرکت واحد واکسینه خواهند شد. 
 
ترفع درباره افزایش سرقت دستگاه‌های کارت خوان در ایستگاه‌های بی. آر. تی بیان کرد: اخیرا سرقت در ایستگاه‌های اتوبوس شایع شده است و متاسفانه هرچیزی که به دست برسد از پیچ و مهره گاردریل گرفته تا تابلو و در داخل اتوبوس، پشت سری صندلی‌ها و قطعات فلزی درون اتوبوس به سرقت می‌رود.
 
وی با بیان اینکه همه تلاش خود را می‌کنیم و گشت‌های نظارتی ما مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: اما نمی‌توانیم جلوی این پدیده را بگیریم.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!