جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۵:۲۸
اقتصاد و انرژی - کد خبر : 10302
سه شنبه، ۲۵ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

جزئیات یارانه ۳۰۰۰ میلیارد تومانی نان و گندم

مدیرعامل هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به پرداخت ۴۵۴میلیارد تومان به وزارت نیرو بابت تصفیه آب گفت: ۳۰۰۰ میلیارد تومان بابت یارانه نان و خرید گندم اختصاص یافته است.

جزئیات یارانه ۳۰۰۰ میلیارد تومانی نان و گندم
امید حاجتی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، با اشاره به پرداختهای  سازمان هدفمندی یارانه‌ها، گفت: تا کنون مبالغ مختلفی جهت تنظیم بازار کالای اساسی، یارانه نان و گندم، عوامل تولید تخصیص داده شده است.
 
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به محدودیت واریز منابع نقدی این سازمان توسط شرکتهای تأمین‌کننده که عمدتاً به‌خاطر جنگ اقتصادی و تحریمهای همه‌جانبه دشمنان، تأثیرگذار بودن بیماری کرونا و عوامل متعدد دیگر است، گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر تکالیف قانونی  سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همچنین مدیریت صحیح منابع با اولویت پرداخت یارانه نقدی و طرح معیشت خانوار، پرداختهای زیر که بعد از یارانه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و ماهیت حقوق را دارند انجام گرفت؛
جزئیات بیشتر 
 
1 ـ وزارت نیرو بابت خرید تضمینی آب استحصالی و تصفیه‌شده از بخش غیردولتی و تأمین خرید برق جزایر جنوب کشور، مبلغ 141 میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ 454 میلیارد تومان دریافت نموده است.
 
2 ـ وزارت صنعت، معدن و تجارت بابت تنظیم بازار کالاهای اساسی و ضروری مبلغ 30میلیارد تومان  دریافت کرده است.
 
3 ـ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت کمک به مسکن محرومین جامعه مبلغ 500 میلیارد تومان و تا این تاریخ جمعاً مبلغ 600 میلیارد تومان دریافت نموده است.
 
4 ـ شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران بابت یارانه نان و خرید تضمینی گندم مبلغ 1000میلیارد تومان و تا این لحظه مبلغ 3000 میلیارد تومان دریافت نموده است.
 
5 ـ پرداخت به وزارت جهاد کشاورزی بابت یارانه نهاده و عوامل تولید و خرید تضمینی بخش کشاورزی از جمله خرید تضمینی زعفران مبلغ 250میلیارد تومان
 
6 ـ شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور مبلغ 100 میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ 200 میلیارد تومان را دریافت نموده است.
 
7 ـ سازمان بیمه سلامت کشور مبلغ 750میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ 2635 میلیارد تومان را دریافت نموده است.
 
8 ـ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت پزشک خانواده مبلغ 150میلیارد تومان و تا این تاریخ مبلغ 300 میلیارد تومان را دریافت کرده است.
 
وی افزود: امیدواریم با واریز بموقع منابع این سازمان توسط شرکتهای تأمین‌کننده، تعهدات خود را با مدیریت منابع و پرداخت تکالیف اجتناب‌ناپذیر در اسرع وقت انجام دهیم و ان‌شاءالله شاهد خدمت‌رسانی هرچه بهتر دستگاه‌های دریافت‌کننده این منابع به ملت شریفمان باشیم.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد و انرژی
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد و انرژی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!