پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۰:۲۷
اجتماعی - کد خبر : 7509
پنجشنبه، ۰۷ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

جزئیات کسر خدمت سربازان متاهل اعلام شد

همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه امسال دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند

جزئیات کسر خدمت سربازان متاهل اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به کسورات قانونی خدمت دوران سربازی ، اظهار داشت: کماکان به ازای هر فرزند 3 ماه کسر خدمت به کارکنان وظیف متاهل تعلق می گیرد.

محدودیتی در تعداد فرزندان برای کسر خدمت وجود ندارد


سرهنگ فتح الله ندرلو افزود: به استناد فرماندهی معظم کل قوا ، همه کارکنان وظیفه متاهلی که از اول آذر ماه سال جاری به بعد در هر منطقه ای که خدمت کنند ، از دو ماه کسر خدمت بهره مند می شوند. به ازای هر فرزند 3 ماه کسر خدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می گیرد و همچنان این کسر خدمت بدون هیچ محدودیتی از نظر تعداد فرزند قابل استفاده است.

ندرلو یادآور شد: کسر خدمت سربازی شامل کارکنان وظیفه حین خدمت بوده که به ازای هرماه ، 12 روز کسر خدمت تعلق می گیرد. همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه امسال دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

وی افزود: مشولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت ، برگ محل مراجعه ، برگ واکسیناسیون ، کارت ملی و شناسنامه ، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل ، گواهی فوت والدین ، جانبازان بالای 10 درصد ، خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان در پایان گفت: با توجه به ریشه کن نشدن بیماری کرونا در کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت ، اعزام مشمولان به مراکز آموزش با رعایت همه پروتکل های بهداشتی انجام می شود.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!