پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۳:۲۹
ورزشی - کد خبر : 1852
سه شنبه، ۰۱ بهمن، ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

جدیدترین رده بندی آزادکاران جهان با صدرنشینی حسن یزدانی

محمدحسین محمدیان بعد از گذراندن دوره محرومیت 4 ساله خود بازگشت قدرتمندانه ای به میادین داشت، محمدیان در جام متئو پلیکونه مدال طلا گرفت و 8 امتیاز کسب کرد

جدیدترین رده بندی آزادکاران جهان با صدرنشینی حسن یزدانی

رده بندی جدید آزادکاران جهان از سوی فدراسیون بین المللی کشتی اعلام شد که حسن یزدانی کماکان در صدر بهترین های وزن خود قرار دارد، محمدیان هم با درخشش در تورنمنت های اخیر به رده بندی جهانی برگشت.

به نقل از اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون بین المللی کشتی بعد از مسابقات کشتی آزاد جام متئو پلیکونه که یکی از رقابت های رنکینگ دار به شمار می رود، جدیدترین رده بندی آزاد کاران برتر جهان را اعلام کرد. قانون امتیازدهی اتحادیه جهانی کشتی به این صورت است که دارندگان مدال های طلا، نقره و برنز هرکدام به ترتیب 8 ، 6 و 4 امتیاز کسب می کنند.

اگر تعداد شرکت کنندگان کمتر از 10 نفر باشد 6 امتیاز، بین 11 تا 20 نفر 8 امتیاز و بیشتر از 20 نفر 10 امتیاز دیگر به آنها اضافه می گردد.

در رده بندی جدید کشتی گیران روسیه بیشترین صدرنشینی را دارند و از ایران فقط حسن یزدانی در صدر رده بندی وزن خود قرار دارد.

محمدحسین محمدیان بعد از گذراندن دوره محرومیت 4 ساله خود بازگشت قدرتمندانه ای به میادین داشت، محمدیان در جام متئو پلیکونه مدال طلا گرفت و 8 امتیاز کسب کرد. همچنین باتوجه به حضور 21 کشتی گیر در وزن 97 کیلوگرم ، 10 امتیاز دیگر به محمدیان داده شد تا با مجموع 18 امتیاز در رده هشتم وزن خود قرار گیرد.

نماینده وزن 125 کیلوگرم ایران یعنی امیرحسین زارع هم که در این رقابت ها با شکست رقبای قدرتمند خود موفق به کسب نشان طلا شده بود 8 امتیاز به دست آورد و با حضور 11 کشتی گیر در وزن 125 کبلوگرم 8 امتیاز دیگر به زارع داده شد تا با 16 امتیاز در رده نهم برترین های وزن خود قرار بگیرد.

در دیگر اوزان المپیکی ایران رضا اطری در رده ششم وزن 57 کیلوگرم، حسن یزدانی در صدر وزن 86 کیلوگرم و یدالله محبی در رده هشتم سنگین وزن قرار دارند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!