جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۷:۰۵
ورزشی - کد خبر : 3965
جمعه، ۲۶ ارديبهشت، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

جان دوست تر از فوتبالیست ها کسی پیدا نمی شود!

اقتصاد ورزشی به کلی رو به فروپاشی رفته و شرایط دشوار است

جان دوست تر از فوتبالیست ها کسی پیدا نمی شود!


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ازسرگیری رقابت های ورزشی اظهار داشت: اینکه رقابت های ورزشی به خصوص فوتبال چه زمانی شروع شود را باید از مسئولان این حوزه بپرسید، اما اینکه همه به دنبال برگزار مسابقات هستند نشان از علاقه مردم به رقابت های ورزشی دارد.


هرچند برخی دیگر هم از شروع رقابت ها به دنبال کسب منافع مادی خود هستند اما نکته قابل توجه این است که مردم هم دیگر خسته شدند و سرگرمی ندارند، پس به دنبال شروع مسابقات فوتبال هستند.

 

  • استرس ناشی از کرونا روی بازیکنان اثر خواهد گذاشت


خداداد عزیزی تصریح کرد: اگر قرار به شروع مجدد رقابت های فوتبال باشد که فکر می کنم همینطور هم باشد، باید بتوانیم موارد بهداشتی را رعایت کنیم. در هر صورت جان افراد در این موضوع بسیار مهم است، از فوتبالیست ها هم که جان دوست تر پیدا نمی شود و ممکن است این استرس ناشی از کرونا بر کیفیت بازی ها و بازی انفرادی بازیکنان تاثیر بگذارد.

 

  • اگر کمک شهرداری و شورای شهر مشهد نبود پدیده نابود می شد


مهاجم سابق تیم ملی راجب باشگاه های خصوصی و دولتی گفت: در این شرایط کرونایی بیشترین ضرر را تیم های خصوصی خواهند دید، چراکه تیم های دولتی بودجه مشخص شده ای ندارند و اصلا به چیزی فکر نمی کنند، درواقع هرچقدر که هزینه شود پولش آماده خواهد شد. در همین مشهد ما تیم های خصوصی زیادی داشتیم، اما الان از آنها خبری نیست. همین تیم پدیده اگر دوسال قبل با کمک شهرداری و شورای شهر جان تازه نمی گرفت، امروز نه از سهمیه آسیایی خبری بود و نه از موجودیت کل تیم!.

 


وی افزود: کمک به ورزش یک مطالبه عمومی است، در مشهد هم فقط شهرداری و شورای شهر هستند که به این تیم کمک می کنند. اگر آن کمک ها قطع شود هم تیم های ورزشی آسیب می بینند و هم علاقمندان به ورزش در مشهد سرخورده خواهند شد، درنهایت جمع کثیری از مردم با نشاط اجتماعی فاصله می گیرند که بازگشت آنها کار دشواری خواهد بود.

  • مردم باید با کرونا کنار بیایند


عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: به وضعیت باشگاه های ورزشی در این روزهای قرنطینه نگاهی بیندازید، اقتصاد ورزشی به کلی رو به فروپاشی رفته و شرایط دشوار است. این ویروس همه چیز را نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا تحت تاثیر قرار داده است، از نظر من حالا حالاها مردم باید با کرونا کنار بیایند مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!