جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۳:۴۱
اجتماعی - کد خبر : 13254
پنجشنبه، ۲۲ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

ثبت نام وام دانشجویی پس از تشکیل کامل کلاس ها

رییس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی پس از تشکیل کامل کلاس‌های آموزشی در دانشگاه‌ها خبر داد.

ثبت نام وام دانشجویی پس از تشکیل کامل کلاس ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ناصر مطیعی با اشاره کرد: به دلیل  پایداری شرایط شیوع ویروس کرونا، دانشجویان به جز آن‌هایی که پایان نامه یا رساله دارند سال تحصیلی جدید همانند ۳ ترم گذشته تمام ، باید به شیوه مجازی سر کلاس درس حاضر شوند.
 
رییس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: حتی نودانشجویانِ تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های کشور نیز واحد‌های درسی را به صورت غیرحضوری پشت سر می‌گذرانند تا درگیر بیماری کرونا و شیوع آن در میان آحاد جامعه نشوند.
 
وی در ادامه به پرداخت وام های دانشجویی در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: در همین راستا و به منظور همراهی با شرایط دانشجویان، مقدماتی درخصوص پرداخت وام‌های دانشجویی ایجاد می‌شود تا موجب رفع بخشی از دغدغه‌های دانشجویان برای هزینه‌های تحصیلی شان در دوران دانشگاه باشد.
 
مطیعی زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی را پس از تشکیل کامل کلاس‌های آموزشی در دانشگاه‌ها دانست و افزود: صندوق رفاه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها زمان دقیق ثبت نام را اعلام خواهد کرد.
 
رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره شیوه پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال جدید تحصیلی به تسهیل برخی شرایط پرداخت وام‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که در کمترین زمان پس از ارسال درخواست، وام‌ها پرداخت شود.
 
وی با تاکید بر اینکه بخشنامه مربوط به وام‌های دانشجویی به موقع ارسال خواهد شد، اظهار کرد: تصمیم داریم هیچ فهرست وامی از سوی دانشگاه و دانشجویان بی پاسخ نماند و هیچ دانشجوی وام‌گیرنده واجد شرایطی از وام محروم نشود.
 

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!