پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۴:۲۳
اجتماعی - کد خبر : 14226
يكشنبه، ۱۴ آذر، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

ثبت نام برای جشنواره دانشجوی نمونه از ۲۰ آذر آغازمی شود

دانشجویان متقاضی شرکت در بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه که به طور همزمان در سال جاری برگزار می‌شود، می‌توانند از ۲۰ الی ۳۰ آذرماه در سامانه سجاد ثبت نام کنند.

ثبت نام برای جشنواره دانشجوی نمونه از ۲۰ آذر آغازمی شود
به گزارش پایگاه  خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه در آخرین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال ۹۸، ۱۳ نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری با حضور معاون اول ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند، گفت: در جشنواره سال ۱۴۰۰ بیست و نهمین و سی امین دوره دانشجویان نمونه به طور همزمان برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه  فرآیند جشنواره بر اساس زمان‌بندی‌های پیش بینی شده در هفته سوم آذر آغاز می شود، افزود: اختتامیه این جشنواره نیز در اسفندماه با برگزاری مراسم تجلیل برگزار خواهد شد.
 
رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود؛ همانند سال‌های گذشته تمامی مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد. 
 
وی درباره فرایند داوری جشنواره عنوان کرد: دانشجویان نخست در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب کرده‌اند، به عنوان برگزیدگان مورد تقدیر دانشگاه مربوطه قرار می‌گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب کرده‌اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.
 
معاون وزیر علوم در خصوص تغییرات این دوره از جشنواره نسبت به سال گذشته گفت: برای اولین بار برگزیدگان دانشجویان بین المللی نیز معرفی می‌شوند و امکان شرکت به دانشجویانی که بعد از فراخوان سال ۹۸ فارغ التحصیل شده‌اند، دانشجویانی که مرخصی بدون احتساب سنوات در ترمی که به کرونا مبتلا شده‌اند دارد و کسب ۳ امتیاز به صورت افزوده در بخش فرهنگی ویژه فعالیت‌های داوطلبانه در زمان کرونا از ویژگی‌های این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته است.
 
تمامی دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه‌های، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت www. portal. saorg. ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!