سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۵:۰۵
کشتی و رزمی - کد خبر : 11883
دوشنبه، ۰۱ شهريور، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران نائب قهرمان جهان شد

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت های جهانی روسیه با کسب 5 نشان طلا 1 نقره و 1 برنز قهرمان شده بود

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران نائب قهرمان جهان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت های جهانی روسیه با کسب یک نشان طلا ، یک نقره و 5 برنز به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرد.

نتایج فرنگی کاران جوان ایران در جام جهانی روسیه:

وزن ۵۵ کیلوگرم

امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد المير على يف از آذربایجان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آذم اوزون از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ده بزرگی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر ایسخار کوربایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از سد على مردون عبداله یف از ازبکستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

وزن ۶۰ کیلوگرم

سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه ۲ بر ۲ ادموند بازاریان قهرمان بزرگسالان اروپا از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل مرت ایلبارس از ترکیه به پیروزی دست یافته و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اسماعیلی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ از سد نورسلطان بازاریايف از قزاقستان گذشته و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر ارسلان بک سلیم اف از لهستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل دین ایسلام ياماتوف از روسیه مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

وزن ۶۳ کیلوگرم

ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر چیز لاجوآی از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک

چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب سايد با کایف از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، محمدی راهی گروه بازنده ها شد.

وی در این گروه مقابل ضیا باباشوف از کشور آذربایجان با نتیجه 4 بر صفر پیروز و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر مانوئل استويجا از رومانی را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

وزن ۶۷ کیلوگرم

دانیال سهرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب دین کوشکار از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت.

وزن ۷۴ کیلوگرم

امير عبدی در دور اول مقابل اوکنی باید وسوف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدی به گروه شانس مجدد رفت.

وی در این گروه ابتدا با نتیجه 8 بر صفر لوكا مولویا بیج از کرواسی را مغلوب کرد و در دیدار دوم با نتیجه 10 بر صفر ولادیسلاو يوتوشنکو از اوکراین را از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار با نتیجه 6 بر ۶ مقابل آتیلا توسماگی از مجارستان مغلوب و پنجم شد.

وزن ۷۷ کیلوگرم

محمد حسین آذرم دخت پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر واسيل کوجوک از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۴ مغلوب اكسايوس موکوبو از نروژ شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، آذرم دخت به گروه شانس مجدد رفت.

وی در این گروه با نتیجه ۵ بر ۲ از سد کریستوفر کلانی از مجارستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. آذرم دخت در این دیدار و در یک کشتی تماشایی با نتیجه 8 بر ۴ از سد عماد ابوالاتا از مصر گذشت و صاحب مدال برنز شد.

وزن ۸۴ کیلوگرم

محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۹ بر 5 و ضربه فنی فارس قالی از مصر را از پیش رو برداشت، وی در دور دوم مقابل مارسل استرکنبورگ از هلند با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، وی نیز به گروه بازنده ها رفت.

ناقوسی در این گروه ابتدا با نتیجه 4 بر یک از مقابل آدام گارژیولا از لهستان صاحب پیروزی شد، وی در مبارزه بعدی با نتیجه 4 بر صفر مقابل اميرخوان سچویف از روسیه به برتری دست یافت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه را بر ۵ از سد میکیتا اليکسيف از اوکراین گذشته و به مدال برنز دست یافت.

وزن ۸۷ کیلوگرم

علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل آلكوت كالمان از سولد مغلوب شد و با توجه به حذف این کشتی گیر در دور بعد، عابدی درزی حذف شد.

وزن ۹۷ کیلوگرم

مرتضى القوسي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مقابل ایگناس بوکاسکاس از ليتوانی به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به با نتیجه ۲ برا هایک خلویان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مبارزه با نتیجه 10 بر یک مغلوب پاول حلينچوک از بلاروس شد و به دیدار رده بندی رفت. القوسی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ مارکوس وورن از نروژ را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

وزن ۱۳۰ کیلوگرم

امیرمحمد بيات پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب سرخان ممدوف از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، بیات به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه مقابل توماس واورزینزیک از لهستان با نتیجه ۴ برا به پیروزی دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد. بیات در این دیدار نیکولاس نتونیاس از بوتان را با نتیجه ۴ بر ۳ از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت های جهانی روسیه با کسب 5 نشان طلا 1 نقره و 1 برنز قهرمان شده بود.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کشتی و رزمی
پربیننده‌ترین اخبار کشتی و رزمی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!