جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۷:۱۵
اجتماعی - کد خبر : 2807
شنبه، ۲۴ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

تکذیب خبر قرنطینه استان تهران توسط سخنگوی استانداری تهران

به گفته سخنگوی استانداری تهران، هیج تصمیمی مبنی بر تحت قرنطینه قرار دادن استان تهران تاکنون اتخاذ نشده و هر خبری که در این مورد منتشر شده جعلی و کذب محض می باشد

تکذیب خبر قرنطینه استان تهران توسط سخنگوی استانداری تهران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از ایرنا، اخبار مربوط به قرنطینه تهران از سوی استانداری تهران تکذیب شده و مصوبات جدید ستاد عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران پس از تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا عصر امروز اعلام خواهد شد.

به گفته سخنگوی استانداری تهران، هیج تصمیمی مبنی بر تحت قرنطینه قرار دادن استان تهران تاکنون اتخاذ نشده و هر خبری که در این مورد منتشر شده جعلی و کذب محض می باشد و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

امین بابایی افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور امروز تشکیل جلسه خواهد داد و اگر مصوبه ای در خصوص مبارزه با کرونا مربوط به ستاد عملیات کلان شهر تهران باشد، تا پایان وقت اداری امروز به دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ خواهد شد.

مدیر روابط عمومی استانداری تهران خاطر نشان کرد: وظیفه اطلاع رسانی در این مورد با توجه به مصوبات و تاکید مکرر شورای اطلاع رسانی دولت و پیگیری های موثر وزارت کشور صرفا و قطعا از کانال مسئولان ستاد مقابله با کرونا امکان پذیر است. بر همین اساس دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران حق اظهارنظر در این زمینه را ندارد و ایشان هم تاکنون در این زمینه صحبتی نکرده است. باز هم تاکید می کنم که هر گونه خبری درباره قرنطینه تهران جعلی و دروغ است.

بابایی گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا به استاندار و فرمانده ستاد مبارزه با کرونا اختیار لازم داده شده تا در خصوص شیوه جدید مقابله با کرونا اطلاع رسانی لازم را انجام دهند. بر همین اساس از  مردم می خواهیم تا به اخباری که از طریق رسانه های معتبر و رسمی به نقل از افراد دارای صلاحیت منتشر می شود، توجه کنند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!