چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۸:۰۲
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 17016
چهارشنبه، ۱۴ دي، ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

تونل افتخار در تمرینات پی اس جی برای مسی

لیونل مسی بعد از مدت ها به فرانسه رفت و در تمرینات پی اس جی حاضر شد ، او مدت هاست که در حال جشن و پایکوبی بخاطر قهرمانی در جام جهانی است.

تونل افتخار در تمرینات پی اس جی برای مسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، بازیکنان تیم ملی آرژانتین به دلیل قهرمانی در جام جهانی نسبت به دیگر بازیکنان تایم استراحت بیشتری داشتند و بعد از مدت ها سر و کله انها در تمرینات تیم های باشگاهی شان پیدا شده ، همه این بازیکنان تا به امروز در آرژانتین مشغول جشن و پایکوبی بودند حال چند روزی است که آنها دوباره به تیم های باشگی خود بازگشته اند ، یکی از این بازیکنان مسی است که در سکوت کامل خبری و بدون هیاهو و به دور از جنجال دوباره به پاریس برگشته و صبح امروز در تمرینات پی اس جی حاضر شد و بازیکنان و کارکنان این باشگاه به افتخار او تونل زدند و مسی لبخند زنان از داخل این تونل عبور کرد.

او بعد از حاضر شدن در ورزشگاه روساریو و گرفتن عکس با هواداران و دادن پیراهن های امضا شده به آنها با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش به سمت پاریس راهی شد.

مسی صبح امروز به کمپ تمرینی پاریسن ژرمن رسید و کادر فنی ، بازیکنان و کارکنان کمپ برای او تونل افتخار زدند و از او استقبال کردند ، در انتهای این تونل لوئیز کامپوس مدیر ورزشی پی اس جی حضور داشت و به مسی یک لوح یادبود به عنوان قهرمانی جهان تقدیم کرد ، نکته جالب توجه حضور ایتان امباپه برادر کوچک کیلیان امباپه بود که مسی را تشویق کرد.

 

یکی از بازیکنانی که از او بسیار استقبال کرد و با مسی بسیار گرم رفتار کرد دوست قدیمی اش نیمار بود که در تصاویر متعددی منتشر شده او مدام در کنارش بود و مشغول صحبت کردند بودند.

 
 

حال باید منتظر شد که مسی از چه بازی در ترکیب قرار خواهد گرفت ، بعید است گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن از مسی در بازی کم اهمیت روز جمعه در رقابت های جام حذفی استفاده کند ، به احتمال فراوان بازی قهرمان جهان را باید از هفته آینده و در روز چهارشنبه شاهد باشیم جایی که باید پاریسن زرمن در رقابت های لیگ یک فرانسه در برابر آنژه قرار بگیرد.

رفتار هواداران و استقبال انها از مسی باید دیدنی باشد و همه منتظر ان هستند که ببینند آنها از قهرمان جهان چه استقبالی خواهند کرد ، ستاره تیم ملی فرانسه و پاریسن ژرمن یعنی امباپه در تمرینات امروز حضور نداشت و تقابل آنها بعد از فینال باید جالب باشد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!