پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۵:۴۴
فناوری - کد خبر : 105
پنجشنبه، ۰۳ مرداد، ۱۳۹۸ - ۸:۰۰

تولید مینی الکتریکی با همان ظاهر کلاسیک

در ماه نوامبر سال 2019، BMW شروع به تولید MINI جدید و صرفا الکتریکی در کارخانه خود در آکسفورد انگلستان خواهد کرد که در اوایل سال آینده به مشتریان عرضه خواهد کرد.

تولید مینی الکتریکی با همان ظاهر کلاسیک

در ماه نوامبر سال 2019، BMW شروع به تولید MINI جدید و صرفا الکتریکی در کارخانه خود در آکسفورد انگلستان خواهد کرد که در اوایل سال آینده به مشتریان عرضه خواهد کرد. MINI Electric ظاهر و احساس بسیار مشابه با همتای کلاسیک خود را دارد، اما دارای یک موتور سبک الکتریکی یون لیتیوم با محدوده پیش بینی شده تا 270 کیلومتر است. موتور برقی زیر کاپوت قرار دارد و دقیقا در جایی نصب شده که قبلا موتور بنزینی یا دیزلی مدل کلاسیک مینی قرار داشت.برای شارژ کردن باتری این خودرو الکتریکی باید از پورت شارژ در بالای چرخ عقب سمت راست استفاده کرد که همان درِ مخزن سوخت در مدل‌های بنزینی کلاسیک مینی است.

در ۲.۵ ساعت امکان شارژ باتری تا ۸۰ درصد وجود دارد و با توجه به ظرفیت شارژر ۱۱ کیلوواتی در ۳.۵ ساعت باتری‌ به صد درصد خواهد رسید. این زمان کم در شارژ خودرو یکی از مزیت های این خودرو الکتریکی محسوب می شود و مناسب برای استفاده شهری می باشد. استفاده از مانیتور 8.8 اینچی، تودوزی های چرم، چراغ های LED و رینگ های متفاوت ظاهری جدید به این خودرو الکتریکی بخشیده است.

MINI Electric اولین مدل تنها برقی با نام تجاری بریتانیا است و نشان دهنده تغییرات بالقوه برای این شرکت است. 

هارالد کورگر مدیر اجرایی BMW اعلام کرده است که تا سال 2023 میلادی 25 مدل الکتریکی دیگر را به بازار عرضه خواهد کرد که حداقل 13 مورد از آنها کاملا الکتریکی است. MINI Electric در حال حاضر وعده داده است که با 40،000 نفری که در روز اول ثبت نام کرده اند می تواند این خودرو الکتریکی را تحویل دهد و این یک موفقیت بزرگ است.

MINI اصلی یک انقلاب بود، این ماشین کوچک با طراحی منحصر به فرد ساخته شده است، بنابراین احتمالا شگفت انگیز نیست که شرکت 60 ساله بار دیگر در تلاش برای تغییر به یک صنعت جدید باشد. با توجه به اینکه دولت بریتانیا به تازگی برای کمک به وسایل نقلیه الکتریکی برای پوشش دادن برق خالص و نه به عنوان ترکیبی از آن استفاده کرده است، این حرکت در نظر گرفته شده توسط BMW برای تقویت بازار خودرو الکتریکی در این شهر می باشد.

وسایل نقلیه الکتریکی رشد رو به رشدی در بازار خودرو های جدید دارند و این شرکت بی ام دبلیو می تواند باعث شود که شرکت های دیگر هم به سوی ساخت خودرو های الکتریکی بروند. 

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
نظرات کاربران
  1. چند ساعته شارژ میشه؟

    • 3.5 ساعت فول شارژ میشه

    • برادر تو متن نوشته!!

  1. شکل ظاهری قشنگی داره و خیلی خوب میشه تو تهران از این خودرو استفاده کرد مناسب سفر شهریه ولی داخل ایران بیاد قیمتش میره بالای 800 میلیون!!!

پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!