سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۸:۳۳
ورزشی - کد خبر : 2315
دوشنبه، ۲۸ بهمن، ۱۳۹۸ - ۹:۰۰

توقف رئال مادرید درخانه و بازگشت رویایی لاتزیو مقابل اینتر

شاگردان کونته با این نتیجه جایگاه خود در رده دوم جدول را به لاتزیو تقدیم کردند، این درحالی بود که اینتر پیش از این در صدر جدول قرار داشت

توقف رئال مادرید درخانه و بازگشت رویایی لاتزیو مقابل اینتر


شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم سلتاویگو بود که در نهایت با گل دقایق پایانی تیم میهمان این دیدار با نتیجه مساوی به اتمام رسید. شاگردان زیدان فرصت های گلزنی فراوانی را در این بازی از دست دادند، از نکات مهم این دیدار بازگشت ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید بعد از گذراندن دوران مصدومیت بود. زیدان و تیمش که این فصل شانس اصلی قهرمانی به شمار می روند در این دیدار سخت به دنبال پیروزی بودند اما در لحظات پایانی برد را با نتیجه تساوی عوض کردند ولی همچنان صدرنشین لالیگا به شمار می روند.


نیمه اول با برتری رئالی ها شروع شد اما در یک غافلگیری " فیودور اسمولوف" مهاجم روس تیم سلتاویگو گل نخست تیمش را وارد دروازه رئال کرد، شاگردان زیزو تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشتند اما نیمه نخست با برتری تیم میهمان به پایان رسید. با شروع نیمه دوم رئال سراپا حمله شد و در دقیقه 48 هم توسط راموس به گل رسید اما داور گل را نپذیرفت، اما بلافاصله و در دقیقه 51 "تونی کروس" دروازه ستاویگو را گشود تا کار به تساوی کشیده شود. در ادامه نفوذ ادن هازارد با خطای دروازبان سلتاویگو همراه شد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد، راموس پشت توپ ایستاد و گل دوم میزبان را به ثمر رساند. درحالی که رئالی ها از برد در این بازی مطمئن شده بودند، "سانتی مینا" یار تعویضی سلتاویگو تنها پس از 2 دقیقه حضور در زمین و در دقیقه 85 گل مساوی را وارد دروازه کورتوا کرد تا رئال مادرید 3 امتیاز حساس خانگی را با یک امتیاز عوض کند.

  • شاگردان کونته از رقابت قهرمانی دور شدند


در ایتالیا هم دیداری حساس بین تیم های لاتزیو و اینتر برگزار شد که تیم لاتزیو با یک برد شیرین و درحالی که از میهمان خود عقب بود به رده دوم جدول رسید. شب گذشته ورزشگاه "المپیکو" شهر رم میزبان دیدار تیم های لاتزیو و اینتر تیم های سوم و دوم جدول سری آ بود ، شاگردان "سیمونه اینزاگی" در تیم لاتزیو بازی را هجومی آغاز کردند اما موفق به گلزنی نمی شدند. در سوی دیگر تیم اینتر هم فرصت هایی برای گلزنی داشت اما تبدیل به گل نمی شد تا اینکه در دقیقه 44 "اشلی یانگ" توانست گل اول اینتر را وارد دروازه لاتزیو کند.


در نیمه دوم تیم میزبان دقیقه 50 صاحب یک ضربه پنالتی شد و "چیرو ایموبیله" گل مساوی را به ثمر رساند، در ادامه هم تیم لاتزیو صاحب توپ و میدان بود و "میلینکوویچ ساویچ" موفق شد گل دوم و پیروزی بخش این تیم را وارد دروازه اینتر کند. شاگردان "کونته" با این نتیجه جایگاه خود در رده دوم جدول را به لاتزیو تقدیم کردند، این درحالی بود که اینتر پیش از این در صدر جدول قرار داشت اما پیروزی یوونتوس در مقابل برشا و شکست اینتر آنها را به رده سوم فرستاد.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!