چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۳:۲۷
ورزشی - کد خبر : 4609
سه شنبه، ۱۰ تير، ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۷

توقف استقلال و برد سپاهان در پایان هفته بیست و دوم

سپاهان که در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل گهر بود موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد

توقف استقلال و برد سپاهان در پایان هفته بیست و دوم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس شب گذشته با برگزاری سه دیدار به پایان رسیدو در مهم ترین دیدار ها تیم استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل سایپا به نتیجه مساوی رضایت داد و سپاهان در زمین خود گل گهر را مغلوب کرد. 
 
استقلال بازهم امتیاز از دست داد
استقلال که در دیدار معوقه خود مقابل فولاد شکست خورده بود به 3 امتیاز دیدار با سایپا نیاز مبرم داشت، در این دیدار ابتدا شاگردان مجیدی با شوت دیدنی "مسعود ریگی" به گل اول دست پیدا کردند. اما درحالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان نیمه اول بودند، توپ ارسالی بازیکن سایپا با اشتباه "فرشید باقری" وارد دروازه استقلال شد تا این نیمه با نتیجه مساوی به اتمام برسد.
 
 
نیمه دوم با حملات استقلال دنبال می شد که هر بار با بی دقتی بازیکنان این تیم و واکنش دروازبان سایپا بی نتیجه می ماند، تیم سایپا هم دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت که موفق به گشودن دروازه استقلال نشد. این دیدار درنهایت با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید، استقلال که در این دیدار "کریمی" ، "غلامی" و فرهاد مجیدی را به دلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نداشت با این نتیجه 37 امتیازی شد و به رده ششم سقوط کرد.
 
برد سپاهان و فولاد تنور لیگ را داغ تر کرد
در دو دیدار دیگر شب گذشته، سپاهان که در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل گهر بود موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار ابتدا "حسینی" در دقیقه 9 با ضربه سر گل نخست را برای زردپوشان به ارمغان آورد، در ادامه و در دقیقه 30 تیم سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که "محمد کریمی" گل دوم سپاهان را به ثمر رساند. در لحظات پایانی نیمه نخست تیم میهمان فرصت جبران یکی از گل های خورده را داشت اما موفق به این کار نشد.
 
 
در نیمه دوم هم این تیم سپاهان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت خوب گلزنی را خلق کرد اما هیچکدام تبدیل به گل نشد. درنهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید تا این تیم 40 امتیازی شده و جایگاه دوم جدول را از شهرخودرو پس بگیرد.
 
 
اما تیم فولادخوزستان که دیدار معوقه خود را با برتری مقابل استقلال پشت سر گذاشته بود در مقابل ماشین سازی هم به پیروزی رسید. در این بازی که به میزبانی فولاد برگزار می شد ابتدا ماشین سازی با گل "مرادی" پیش افتاد اما "احمدزاده" گل مساوی را برای فولادی ها به ثمر رساند. شاگردان نکونام در نیمه دوم هم با گل "پریرا" از حریف پیش افتادند تا 3 امتیازی دیگر را کسب کنند، فولاد با این برد 39 امتیازی شده و به رده سوم صعود کرد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!