شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۲:۴۵
اجتماعی - کد خبر : 4366
دوشنبه، ۱۹ خرداد، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا از جمله افتخارات است

رئیس جمهور خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از توفیقات بزرگی دانست که خداوند نصیب هر انسانی می کند و اظهارداشت:خدمت به کسانی که در طول این سال ها برای استقلال، تمامیت ارضی کشور و جایگاه ایران فداکاری واز خود گذشتگی کردند، افتخاری بزرگ است و باید برای بدست آوردن فرصت این خدمت شکرگزار باشیم.

توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا از جمله افتخارات است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،حسن روحانی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت، طی سخنانی ضمن قدردانی ازخدمات حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی طی ۷ سال مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و معرفی سعید اوحدی به عنوان رئیس جدید این بنیاد، گفت: انجام وظیفه در جایگاهی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمت به خانواده معظم شهدا یک کار بسیار ارزشمند است و جزو افتخارات هر انسانی است که برای مدتی خادم این خانواده های بزرگوار باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه طی ۷ سال گذشته از تلاش و خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حد توان خود هیچوقت دریغ نکردیم، افزود: البته هرچقدر به این عزیزان خدمت کنیم با کاری که آنها در ایثارگری و اهدای جان خود برای کشور و نظام انجام دادند، قابل مقایسه نیست.

دکتر روحانی پرداخت مطالبات معوقه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از سال ۷۶ تا سال ۹۲ و همچنین اجرایی و عملیاتی شدن " قانون جامع ایثارگران " که از مدتها قبل تصویب اما در اجرا با سختی هایی همراه بوده است را از جمله اقدامات مهم دولت یازدهم و دوازدهم در این حوزه عنوان کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید وامور ایثارگران همچنان از خدمات حجت الاسلام شهیدی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری بهره مند خواهد بود، افزود: کسی امروز مسئولیت این بنیاد را برعهده گرفته که خود ازخانواده معظم شهدا است و سالها نیز در اسارت بوده و از آزادگان سرافرازمیهن است و به خوبی با جایگاه مهم و ارزشمند این بنیاد و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آشناست.

دکتر روحانی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان نظام درارائه خدمت به مردم موفق و در پیشگاه خداوند سربلند باشند.

پیش از سخنان رئیس جمهور در جلسه دولت، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی، گزارشی از اقدامات انجام شده در این بنیاد طی ۷ سال مسئولیت خود ارائه و برای رئیس جدید این بنیاد در خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آرزوی موفقیت کرد.

"سعید اوحدی"، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا را بزرگترین نعمت برای خود عنوان کرد و افزود: برای ارائه خدمت بهینه به خانواده معظم شهدا و ایثاگران و حل مشکلات این عزیزان با کمک دولت، تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

اوحدی از سعه صدر، خلوص نیت و اخلاق مداری به عنوان ویژگی های بارز حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، نام برد و گفت: راه ایشان در خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادامه خواهد یافت.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!