چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۶:۲۸
مجلس - کد خبر : 10862
يكشنبه، ۲۰ تير، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

توصیه نماینده مجلس به رئیسی ؛ به جای افراد سیاستمدار از کاربلدها استفاده کنید

سیاست کلی مجلس این است که در همراهی با دولتی که امید مردم است، کار کرده و حمایت کند

توصیه نماینده مجلس به رئیسی ؛ به جای افراد سیاستمدار از کاربلدها استفاده کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، نماینده مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور منتخب توصیه کرد که به جای سیاست مداران از افراد کاربلد در کابینه خود استفاده کند.

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری های مجلس و کمیسیون عمران درباره پیگیری سانحه تصادف خبرنگاران و سربازان، اظهار داشت: این کار را وظیفه خود می دانم و در حال پیگیری هستیم. همچنین در مورد وضع معیشت و بیمه این قشر زحمتکش، فرهيخته و هنرمند که بدون پشتوانه هستند نیز پیگیر هستیم. متاسفانه هر دولتی که بیشتر شعار فرهيختگی می داد، اتفاقا بیشترین استفاده را از جریان رسانه ای انجام داد اما کمترین توجه را به آنها کردند.

اتفاقی که برای همکاران رسانه ای و سه سرباز افتاد نشان داد که این دو قشر جانشان را نیز برای مردم می دهنده اینها جوان هایی صاحب، تخصص و سبک بودن که برای انعکاس خبرهای مردم به وظایفشان عمل کردند. مدیریت و سیاست های دولت به گونه ای است که حوزه حمل و نقل و ناوگان حمل و نقل عمومی ما بدون متولی است و به جرات می توانم بگویم که هیچ صاحبي ندارد.

یوسفی با اشاره به قوانین و برنامه های چهارم، پنجم، ششم و ماده ۱۳ قانون تسهیل کسب و کار در نوسازی ناوگان اظهار داشت: عليرغم اینکه قانون داشتیم اما هیچ کدام را دولت انجام نداده چون اولویتش این نبوده است. دو مشکل به وجود آمد. یکی اینکه حمایت نکردند و دوم اینکه برای بخش خصوصی که با سختی کار می کند، قیمت اتوبوسی که چند صد میلیون بوده به ۸ میلیارد رسيده است، یعنی هم اکنون فقط می توانند هزینه خودشان را دربیاورند، اینها عدم توجه هایی است که اتفاق افتاده و کمیسیون عمران پیگیر آنها است.

عضو هئیت رئیسه مجلس درباره فشارهایی که به دولت منتخب رئیسی می شود، برای اینکه افرادی را از مجلس یا خارج از آن به دولت تحمیل کنند، تصریح کرد: سیاست کلی مجلس این است که در همراهی با دولتی که امید مردم است، کار کرده و حمایت کند. روحیه آقای رئیسی خدمتگزاری و رویه او دادن امید به مردم است؛ ما نیز تلاش می کنیم شرایط را تسهیل کنیم. اما به عنوان یک نماینده در جهت تسهیل و کمک به دولت هستیم و در مورد وزرا سخت خواهیم گرفت، نه سختگیری از نوع بهانه گیری بلکه با توجه به اینکه شرایط کشور حساس است، افرادی که میخواهند بیایند به جای چهره سیاسی باید کارشناس و کاربلد باشند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!