شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۶:۵۴
بین الملل - کد خبر : 6193
شنبه، ۲۰ دي، ۱۳۹۹ - ۹:۰۰

توئیتر ترامپ را بایکوت کرد

توییتر به دلیل "خطر تحریک بیشتر به خشونت" حساب کاربری دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را به صورت دائمی مسدود کرد.

توئیتر ترامپ را بایکوت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در اطلاعیه منتشره در این شبکه اجتماعی آمده است:"پس از بررسی دقیق پست های اخیر @ realdonaldtrump و زمینه ای که پیرامون آنها وجود دارد ، ما به دلیل خطر تحریک بیشتر به خشونت ، این حساب کاربری را به صورت دائمی مسدود کردیم. با توجه به وقایع وحشتناک این هفته ، ما روز چهارشنبه به روشنی اعلام کردیم که موارد بیشتر نقض قوانین توییتر می تواند منجر به چنین اقداماتی شود".

توییتر یادآوری می کند که هیچ حساب کاربری بالاتر از قوانین نیست و از این شبکه اجتماعی نمی توان برای تحریک خشونت استفاده کرد.

ر بیانیه افزوده است: "انتشار طرح های اعتراضات مسلحانه در آینده در توییتر و خارج از آن آغاز شده است ، از جمله پیشنهاداتی برای حملات بیشتر و جدیدتر  به کاخ کنگره ایالات متحده ودیگر ساختمان های دولتی در مرکز  ایالت ها در 17 ژانویه 2021".

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا  پس از مسدود کردن حساب کاربری وی توییتر ، "عصبانی شد" و " حالت دیوانگی به وی  دست داد". این مطلب را  روزنامه پولیتیکو به نقل از یک منبع در دولت آمریکا  اطلاع داده است.

روز چهارشنبه ، هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی اندکی پس از تجمع در محل سخنرانی وی به کاخ کنگره در پایتخت آمریكا حمله كردند. یک شرکت کننده در ناآرامی ها بر اثر اصابت گلوله و سه نفر دیگر به علت غیر مرتبط با خشونت جان خود را از دست دادند ، یک مامور پلیس نیز پس از زخمی شدن درگذشته است. همچنین کایپتول متحمل خسارات مادی شده است. این آشوب ها تأیید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری در كنگره را به تاخیر انداخت. در این شرایط، رهبران دموکرات سنا خواستار استیضاح ترامپ یا برکناری وی طبق متمم 25 قانون اساسی در خصوص عدم صلاحیت شده اند.

 

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!