سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۰۹:۲۱
ورزشی - کد خبر : 5594
شنبه، ۱۵ آذر، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

تنها یک نفر در آرژانتین از مرگ "دیگو مارادونا" خبر ندارد!

برادر سرمربی سابق آرژانتین می گوید که شرایط کارلوس مساعد نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتند فعلا این موضوع را از او پنهان کنند

تنها یک نفر در آرژانتین از مرگ
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، هفته گذشته بود که اسطوره فوتبال دنیا "دیگو آرماندو مارادونا" در سن 60 سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. او که از محبوبیت وصف ناشدنی در بین مردم آرژانتین برخوردار بود پس از مرگش ده ها هزار نفر به خیابان ها آمدند تا قهرمان خود را بدرقه کنند. با این وجود و در بازتاب گسترده رسانه ای خبر مرگ مارادونا، یک نفر در آرژانتین وجود دارد که هنوز خبر فوت شاگردش را نشنیده است.
 
کارلوس سالوادور بیلاردو سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین 82 ساله است و از سندروم حکیم آدامز(هیدروسفالی نرمال مغز) رنج می برد که پس از جراحی به آن مبتلا شد. از این رو خانواده سرمربی بازنشسته آرژانتین که مارادونا با هدایت او جام جهانی 1986 را فتح کرد، تصمیم گرفتند تا وی را در قرنطینه خبری نگه دارند و تلویزیون را خاموش کنند تا متوجه مرگ مارادونا نشود. اکنون و با گذشت یک هفته از درگذشت اسطوره فوتبال جهان هنوز بیلاردو از این اتفاق بی خبر است، خانواده او تصمیم دارند تا در زمان مناسبی این خبر تلخ را به او بدهند. 
 
 
 
در همین زمینه برادر سرمربی سابق آرژانتین می گوید که شرایط کارلوس مساعد نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتند فعلا این موضوع را از او پنهان کنند. کاری که در آرژانتین بسیار دشوار است زیرا چنین حادثه ای تا 20 روز در رسانه ها انعکاس داده می شود. با گذشت چند روز اکنون برای این که به بهترین شکل این خبر را بازگو کنند برنامه ریزی کرده اند، قرار است برخی از شاگردان بیلاردو در تیم قهرمان 1986 همراهی کنند تا سلامتی وی به خطر نیافتد. به گفته برادر بیلاردو، مارادونا اهمیت زیادی در زندگی او داشته است.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!