چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۰:۵۷
بین الملل - کد خبر : 6716
چهارشنبه، ۰۸ بهمن، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

تمدید حضور گارد ملی آمریکا در واشنگتن برای سه ماه آینده

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردن که حضور نیروهای گارد ملی آمریکا در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا تا تاریخ 31 مارس (چهارشنبه 11 فروردین) تمدید شد.

تمدید حضور گارد ملی آمریکا در واشنگتن برای سه ماه آینده

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، سه‌شنبه شب به وقت تهران رسانه‌های آمریکایی اعلام کردن که حضور نیروهای گارد ملی آمریکا در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا  تا تاریخ 31 مارس (چهارشنبه 11 فروردین) تمدید شد.

طبق گزارش وبگاه پولیتیکو، سخنگوی گارد ملی آمریکا خبر تایید استقرار نیروهای گارد ملی تا 31 مارس را اطلاع داد. ویلیام واکر، فرمانده گارد ملی آمریکا فرمان داده که حداقل نیروهای گارد ملی در مناطقی که اکنون استقرار دارند تا پایان ماه مارس حضور داشته باشند تا آمادگی لازم جهت مبارزه با اغتشاشات احتمالی را داشته باشند. این دستور جدید به این منظور داده شده که نهادهای اجرای قانون در پایتخت آمریکا برای ناآرامی‌های احتمالی در روزها و هفته‌های آتی آماده باشند

به گزارش پولیتیکو، برگزاری دادگاه استیضاح ترامپ در سنا یک نگرانی امنیتی است و به همین دلیل مقامات به نیروهای گارد ملی در واشنگتن هشدار داده بودند که مدت زمان حضور آن‌ها تا اواسط مارس است تا اینکه اعلام شد آن‌ها باید حداقل تا پایان ماه مارس در این شهر مستقر باشند. همچنین به نیروهای گارد ملی مستقر در مریلند نیز فرمان داده شده که دستکم تا 15 مارس در آماده باش باشند. 

در روزهای گذشته این نشریه از چالش‌های پیش‌روی نیروهای گارد ملی آمریکا نوشت، اخیرا آزمایش کرونای صدها نیروهای گارد ملی مستقر در واشنگتن مثبت اعلام شده و هم‌اکنون بعضی از موارد مشکوک در هتل‌های مجاور کنگره قرنطینه به سر می‌برند.

فرماندهی گارد ملی از اعلام تعداد موارد مثبت خودداری کرده اما سه عضو گارد ملی آمریکا خبر دادند که تا این لحظه آزمایش کرونای صدها نفر از نیروهای گارد ملی که پس از حمله 6 ژانویه به پایتخت ایالات متحده در واشنگتن مستقر شدند مثبت بوده یا در هتل‌های اطراف قرنطینه شده‌اند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!