جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۱:۴۱
ازدواج و خانواده - کد خبر : 10588
يكشنبه، ۰۶ تير، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

تمدید ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تا پایان شهریور

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خبر داد.

تمدید ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تا پایان شهریور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام سید محمد هاشمی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون بحث ازدواج دانشجویی با یک سری تغییرات اساسی در حال اجرا است.
 
مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: به خاطر شرایط کرونایی ما یک سال توقف در طرح همسفر تا بهشت (مراسم ازدواج دانشجویی) را داشتیم و طبیعتاً با توجه به شرایط ایجاد شده شیوه اجرای برنامه‌ها هم متفاوت شد.
 
وی درباره تفاوت‌هایی که در سال جاری در شیوه اجرای برنامه‌های ازدواج دانشجویی رخ داده تصریح کرد: یکی از تفاوت‌ها در بحث پذیرش زوج‌های دانشجو در مشهد مقدس است که به دلیل شرایط کرونایی تعداد پذیرش محدود است و هر کاروان ما حدود ۹۰ زوج را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و تقریباً همکاران ما هر هفته دو کاروان را در مشهد مقدس میزبانی می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام هاشمی تاکید کرد: تغییر دوم در بحث آموزش‌هایی است که به زوج‌های دانشجو داده می‌شود و امسال آموزش مجازی هم علاوه بر آموزش‌های حضوری برای زوج‌های دانشجو تدارک دیده شده است.
 
وی با اشاره به تعطیلی طرح همسفر تا بهشت در سال گذشته، ادامه داد: اولویت پذیرش زوج‌های دانشجو با زوج‌هایی است که در سال گذشته سفرشان به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شده است.
 
مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: هم اکنون ۱۰ کاروان پر شده و در حال اجرای برنامه‌ها هستیم. در سال پیش حدود ۱۱ هزار و ۲۵ کاروان تعطیل شد و امسال بیش از هزار زوج دانشجو که سال گذشته نتوانستند از طرح استفاده کنند؛ مجدداً ثبت نام کردند و ما در مشهد میزبان آن‌ها خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: با توجه به تأخیری که در برنامه‌های ازدواج دانشجویی داشتیم امسال طرح همسفر تا بهشت بر خلاف سال‌های پیش تا پایان سال ۱۴۰۰ برقرار است و به صورت پیوسته برنامه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
 
هاشمی گفت: ثبت نام ازدواج‌های دانشجویی هم که بنا بود تا پایان خرداد ماه باشد تا پایان شهریورماه تمدید شد و زوج‌های دانشجو می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی ezdevaj. nahad. ir مراجعه کنند.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ازدواج و خانواده
پربیننده‌ترین اخبار ازدواج و خانواده
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!