جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۵:۳۶
ورزشی - کد خبر : 8238
شنبه، ۰۷ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

تمجید رسانه های چین از قدرت رهبری و تفکر سعید معروف

رسانه های چینی به ستایش از قدرت تفکر و رهبری سعید معروف و سازگاری قوی او با تیم های مختلف پرداخته اند، فرماندهی بازیکنان و تجربه خاص سعید معروف توجه لیگ چین را به خود جلب کرده است

تمجید رسانه های چین از قدرت رهبری و تفکر سعید معروف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، لیگ والیبال چین در روزهای اخیر به پایان رسید و تیم بایک موتور پکن موفق شد عنوان قهرمانی را به دست آورد. در این تیم یک ستاره ایرانی حضور داشت که نقش پررنگی در قهرمانی تیمش ایفا کرد، از این رو رسانه های چینی به تمجید از سعید معروف پرداختند.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در لیگ چین و تیم بایک موتور پکن حضور دارد، پس از قهرمانی تیمش عنوان بهترین پاسور لیگ را هم به دست آورد. معروف همچنین با درخشش خود در کنار عنوان بهترین پاسور، عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ چین را هم کسب کرد. رسانه های چین با اشاره به تاثیرگذاری ستاره والیبال ایران بیان داشتند که حضور سعید معروف باعث قهرمانی بایک موتور شده است.

رسانه های چینی به ستایش از قدرت تفکر و رهبری سعید معروف و سازگاری قوی او با تیم های مختلف پرداخته اند، فرماندهی بازیکنان و تجربه خاص سعید معروف توجه لیگ چین را به خود جلب کرده است. حتی کاپیتان تیم بایک موتور پس از قهرمانی در این رقابت ها در مورد تاثیر سعید معروف اظهار داشت:

آرزوی من قهرمانی در لیگ چین بود که با کمک خارجی های این تیم اتفاق افتاد، بازیکنان خارجی کمک کردند که تیم ما روان تر بازی کند و راهنمایی ها و رهنمودهای سعید معروف باعث بهبود تفکر ما و درک بازیکنان ما از والیبال شد.

مسئولان چینی معتقدند که با برگزاری فشرده مسابقات که به مدت 12 روز طول کشیده یک رکورد جهانی به نام خود ثبت کرده اند. مسئولان برگزاری مسابقات بیان دارند که برگزاری فشرده این رقابت ها کار سختی بود اما با ادامه این رقابت به نوعی رکورد جهانی به ثبت رسید چراکه هیچ لیگ حرفه ای در این مدت زمان برگزار نشده است.

رقابت فینال لیگ چین بین تیم های بایک موتور و شانگهای در دو دیدار رفت و برگشت برگزار شد، تیم بایک موتور در مسابقه رفت با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید. در دیدار برگشت هم با عملکرد فوق العاده سعید معروف موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست پیدا کنند و عنوان قهرمانی را کسب نمایند.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!