پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۴:۵۵
اجتماعی - کد خبر : 2517
يكشنبه، ۱۱ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

تلاش بخش فناوری اطلاعات شهرداری برای کاهش حضور شهروندان در شهر

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: بسترهای نرم افزاری برای کاهش حضور مردم و کارکنان شهرداری در شهر در حال آماده سازی است.

تلاش بخش فناوری اطلاعات شهرداری برای کاهش حضور شهروندان در شهر

محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در نشست خبری مجازی شهرداری تهران گفت: از جمله اقدامات ما درون شهرداری تهران در مقابله با ویروس کرونا، ایجاد زیرساخت‌ها و طراحی نرم افزارها برای ایجاد بستر دور کاری همکاران مان در شهرداری تهران بوده است.

وی افزود: بخش دوم کار ما برقراری ارتباطات یک پارچه برای برگزاری جلسات به شکل مجازی زیرا این اقدام باعث می شود از برگزاری جلسات حضوری خودداری شود.

فرجود از نحوه ایجاد زیرساختهای اطلاعاتی در شهرداری تهران توضیح داد و گفت: درون شهرداری به دنبال آن هستیم تا اطلاع رسانی به همه بخش‌ها به سریع‌ترین شکل موجود انجام گیرد و آموزش‌های لازم را هم بتوان به سریع‌ترین شکل موجود ارائه کرد.

فرجود گفت: امکان اطلاع رسانی های گسترده را در شهر تهران ایجاد کردیم تا شهروندان هم بتوانند به سریع ترین شکل ممکنه هم با 137 ارتباط بگیرند و هم بتوانند از خدمات شهرداری تهران استفاده بهتری داشته باشند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: نکته دیگر این است که من از شهروندان می‌خواهم تا از بستر تهران من برای انجام اموراتشان استفاده کنند زیرا برای مثال در همین نرم افزار می‌توانند اقدام به پرداخت‌های قبوض خود کنند یا کارت بلیت خریداری کنند.

وی افزود: این نرم افزار دو سویه بوده و مردم می توانند اطلاعات خود را هم به گوش مسوولان در شهرداری تهران برسانند و دیگر نگران از ضرورت حضور در محل خاصی نباشند.

فرجود گفت: به زودی یک بخش جدید در tehran.ir هم قرار خواهد گرفت که کلیه اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با کرونا در آن قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تهران من امروز بیش از 20 خدمت به شهروندان ارائه می دهد و این در راستای همان شعار ما برای ارائه خدمات غیرحضوری در شهرداری تهران است.

فرجود خاطرنشان کرد: با قرار دادن اطلاعات مربوط به شهرسازی در سامانه تهران من، حضور و رفت آمد شهروندان کاهش پیدا کرده است.

وی از ارتباط با پلتفرم های دیگر از جمله توزیع اقلام و کالاهای اساسی نیز خبرداد و گفت: ارتقای سامانه تهران من و فراهم آوردن بستر جغرافیای شهر جهت مشخص کردن نقاط حائز اهمیت در نقشه نیز در دستور کار قرار دارد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!