چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۰:۴۹
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17267
چهارشنبه، ۲۶ بهمن، ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹

تقابل جنگنده های روسی و هلندی

وزارت دفاع هلند اعلام کرد : جنگنده های اف ۳۵ ما توانستند در آسمان لهستان ، جنگنده های روسیه را شناسایی و رهگیری کنند.

تقابل جنگنده های روسی و هلندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، بنظر می رسد کشور های اروپایی و روسیه که مدعی بالاترین ارزش برای انسانیت ، بشریت ، آب و هوا ، کره زمین و ... هستند ، تمایل بیشتری برای شروع جنگ جهانی سوم را دارند.

 

روسیه جنگی بیهوده را در اوکراین آغاز کرد و در پی آن ویرانی های زیادی را در اوکراین به بار آورد ، در ادامه این جنگ اعضای ائتلاف ناتو به رهبری آمریکا نیز وارد شدند و همچنان بر طبل این جنگ می کوبند.

 

اصرار روسیه و آمریکا برای ادامه جنگ چیزیست که جواب آن هنوز مشخص نیست و حتی اگر از خودشان هم بپرسند نمی دانند چرا جنگ شروع شد و به چه بهانه ای.

 

حالا خبر رسیده است که جنگنده های هلندی که به لهستان رفته اند و قرار است از آسمان این کشور در برابر روسیه مراقبت و حفاظت کنند ، حالا عنوان کرده اند که جنگنده های روسیه را رهگیری کرده اند ، تا احتمال تقابل آنها با یکدیگر بیشتر شود.

 

وزارت دفاع هلند بامداد سه‌شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد : دو جنگنده اف ۳۵ ما توانسته اند یک جوخه متشکل از سه هواپیمای نظامی روسیه را شناسایی و رهگیری کنند ، آنها درست در آسمان لهستان شروع به پرسه زنی کرده اند.

 

خبرگزاری «رویترز» گزارشی در این رابطه نوشت و عنوان کرد وزارت دفاع هلند بیانیه ای منتشر کرده است و در آن آمده یک فروند هواپیما که در آن زمان ناشناس بود، از  کالینینگراد به منطقه تحت مسئولیت ناتو در لهستان نزدیک شد و شروع به پرسه زنی کرد.

 

در ادامه آمده است که وزارت دفاع هلند عنوان کرده ، ما بعد از اطلاعات بدست آمده شروع به بررسی کردیم ،  مشخص شد که این سه هواگرد نظامی، یک فروند هواپیمای جاسوسی ایلوشین-۲۰ام و دو جنگنده سوخو-۲۸ بودند. که کاملا مشخص بود برای بررسی و شناسایی منطقه به پرواز درآمده اند.

 

در ادامه این گزارش آمده است که دو جنگنده اف ۳۵ هلندی بعد از رهگیری آنها را اسکورت کرده اند و باقی ماجرا را به همپیمانان ناتویی خود سپرده اند.

 

این وزارتخانه در ادامه گفت که برای ماه های فوریه و مارس ، ۸ فروند جنگنده اف ۳۵ هلند در لهستان مستقر خواهد شد. تا به گشت زنی های بیشتر ادامه دهد.

 

رویترز خبر داد که وزارت دفاع روسیه هنوز به درخواست آنها برای واکنش به این خبر جوابی نگرفته است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!