شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۰:۵۸
سیاست - کد خبر : 9037
سه شنبه، ۰۷ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

تضعیف دستگاه دیپلماسی با منافع نظام در تضاد است

امروزه دیپلمات های جمهوری اسلامی در خط مقدم تلاش می کنند

تضعیف دستگاه دیپلماسی با منافع نظام در تضاد است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلمات های جمهوری اسلامی در خط مقدم جنگ با دشمن هستند، تضعیف آنها از سوی هر فر یا نهادی را تضعیف نظام و مخالفت با منافع ملی دانست.

سید احمد آوایی راجب فایل صوتی تقطیع شده و انتشار یافته وزیر امور خارجه در شبکه های معاند، اظهار داشت: کشور اکنون در گیر جنگی است که نیروهای نظامی کشور همان دستگاه دیپلماسی است که در خط مقدم می جنگد و باید این نیرو را با رساندن مهمات و پشتیبانی آتش توپخانه که همان فضای رسانه ای و گفتمان همه ارکان حاکمیت است، حمایت و کمک کرد.

نباید توان فکری دیپلمات ها تضعیف شود

آوایی دامن زدن به چنین مسائلی را فقط کمک به دشمن و ضرر به منافع ملی خواند و گفت: اینکه ما در پشت این جبهه، توان فکری سربازان نظام را که همان نیروهای دیپلماسی هستند و در خط مقدم می جنگند، تضعیف کنیم عاقلانه نیست.

وی ضمن تاکید بر حمایت همیشگی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از دولت و عدم تضعیف دولت ها، افزود: امروزه دیپلمات های جمهوری اسلامی در خط مقدم تلاش می کنند و در عین حال دلسوز نظام، انقلابی ، مخلص ،جان فشان و فداکار بوده و در خط امام و رهبری هستند و تضعیف کردن آنها از سوی هر فرد یا نهادی ، تضعیف کردن نظام و مخالفت با منافع ملی است.

دامن زدن به حواشی کمک به دشمن است

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: هرگونه اختلاف داخلی و دامن زدن به چنین حواشی با نگاه جناحی و سیاسی، معمولا کمک به دشمن از جمله رژیم صهیونیستی است. در قرآن هم خداوند متعال مسلمانان را از بیان دیدگاه نهی نکرده است بلکه در آیه 46 سوره انفال می فرماید: نزاع و کشمکش نکنید تا سست نشوید و قدرت و شوکت شما از میان نرود و صبر و استقامت کنید که خداوند با استقامت کنندگان است. درواقع خداوند نمی فرماید با یکدیگر اختلاف نظر نداشته باشد، بلکه با یکدیگر نزاع نکنید تا سست نشوید.

آوایی با بیان اینکه آنچه امروز در کشور شاهد هستیم، ضعف در کمبود صبر است گفت: گاهی اوقات ضعف در بینش سیاسی ما به نحوی اوج می گیرد که دشمن از جمله اسرائیل سوءاستفاده کرده و قطعا به جان هم افتادن افراد مسئول و نهادهای مختلف کشور به نفع نیست.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!