جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۱:۰۰
کرونا - کد خبر : 15496
چهارشنبه، ۱۳ بهمن، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

تصمیمات جدید ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران

با توجه به روند صعودی ابتلا به سویه جدید کرونا تصمیماتی برای مقابله و کنترل شیوع این بیماری در تهران اتخاذ شد.

تصمیمات جدید ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با حضور سازمان ها و نهادهای عضو این ستاد در سالن مرکز فرماندهی شهر تهران برگزار شد و با توجه به روند صعودی ابتلا به سویه جدید کرونا در شهرها و لزوم رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی تصمیماتی برای مقابله و کنترل شیوع این بیماری در تهران اتخاذ شد. 
به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست در خصوص لزوم واکسیناسیون صد در صدی کارکنان شهرداری، الزام استفاده از ماسک در محیط کار، ممانعت از ورود افراد دارای علائم بیماری به محل کار و پیگیری قرنطینه کارکنان دارای علائم بیماری توسط بالاترین مقام مسئول بحث و تبادل نظر شد.
 
اسماعیل سلیمی سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش خطر سازمان مدیریت بحران تهران در این نشست بر تهیه دستورالعمل و سازو کار اجرایی بهره برداری از ظرفیت نیروهای داوطلب واکنش اضطراری محله که به اختصار دوام نامیده می شوند به عنوان ثبات در کمک رسانی به واکسیناسیون شهروندان تاکید کرد.
در این نشست همچنین مقرر شد کارگروهی با محوریت بخش برنامه‎ریزی ستاد و عضویت نمایندگان شرکت شهر سالم، اداره کل سلامت و معاونت امور مناطق تشکیل و دستورالعمل اجرایی در مورد رعایت پروتکل‎های بهداشتی و فاصله‎گذاری فیزیکی در اماکن وابسته به شهرداری تهران شامل تشریح جزئیات نحوه ورود و خروج کارکنان، محدودیت‎های تردد، کنترل مراجعین، غربالگری کارکنان، تعطیلی اماکن و سایر موارد مرتبط تهیه و ابلاغ شود.
 
همچنین مقرر شد از زمان ابلاغ دستورالعمل اماکن مهم پرتجمع تحت اختیار شهرداری تهران، شامل سالن‎های ورزشی سرپوشیده، فرهنگسراها بخش عمومی و سراهای محلات تعطیل شوند.
 
اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از تجمع زیاد شهروندان و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در فروشگاه‏های شهروند و میادین میوه و تره‎بار و سایر مراکز مشابه و بررسی مجدد امکان‎سنجی دورکاری و یا تسهیل در مرخصی کارکنان با توجه به اسناد بالادستی نیز از دیگر مصوبات این نشست بود.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!