سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۲۰:۳۱
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17539
چهارشنبه، ۳۰ فروردين، ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

تسلا ترازنامه مالی خود را فاش می کند

در هفته جدید در بازار پول کریپتو، نگاه ها به تسلا خواهد بود.

تسلا ترازنامه مالی خود را فاش می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، این شرکت بزرگ تولیدکننده خودروهای الکتریکی مستقر در ایالات متحده اولین ترازنامه خود را برای سال 2023 در روز چهارشنبه 19 آوریل اعلام خواهد کرد.  ترازنامه سه ماهه اول زمانی به اشتراک گذاشته می شود که بازارهای سهام آمریکا بسته شوند.  ترازنامه آخرین وضعیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال این شرکت را نشان می دهد.

 

 همانطور که یادآوری می شود، تسلا در فوریه 2021 اعلام کرد که 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است.

 

 با این خرید، بازار سر به فلک کشید و تسلا به بزرگترین سرمایه گذار نهادی ارزهای دیجیتال تبدیل شد.  با این حال، شرکت متعلق به ایلان ماسک بخش قابل توجهی از این دارایی ها را در طول زمان فروخت.

 

دپارتمان خدمات مالی نیویورک مقررات جدیدی را در مورد نحوه ارزیابی شرکت‌های رمزنگاری از نظر هزینه‌های مرتبط با حسابرسی‌هایشان معرفی کرده است. روز دوشنبه اعلام کردند: این مقررات شرکت ها را ملزم می کند استانداردهای سختگیرانه ای را برای سرمایه گذاری، حفاظت از امنیت سایبری و پروتکل های ضد پولشویی رعایت کنند.

 

به این ترتیب فقط شرکت‌های که مجوز دارند می‌تواند به کسانی که مایل به فعالیت در نیویورک هستند خدمات ارائه دهند و مشمول مقررات هستند.  در حال حاضر تنها 22 شرکت در این گروه قرار دارند.

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار قصد دارد تا از صرافی بیت‌ترکس شکایت کند

به گزارش وال استریت ژورنال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قصد دارد تا از صرافی آمریکایی بیت‌ترکس به اتهام نقض قوانین شکایت کند.

 

 طبق این گزارش، واحد اجرایی کمیسیون بورس به این نهاد نظارتی پیشنهاد داده است تا بیت‌ترکس درمورد تخلفات ادعایی مربوط به حمایت از سرمایه‌گذاران شکایت کند.

 

 به گفته دیوید ماریا، مشاور بیت‌ترکس، واحد اجرایی درمورد شکایت احتمالی کمیسیون بورس در ماه مارس (اسفند) به این صرافی اطلاع داده است؛ زمانی که این شرکت تعطیلی فعالیت خود در ایالات متحده را آغاز کرده بود.

 

نقل و انتقالات کیف پول های آربیتروم (ARB)

 آربیتروم (ARB) در 7 روز گذشته بیش از 40 درصد افزایش قیمت داشته است.  به نظر می رسد با افزایش قیمت ARB تعداد نهنگ های این ارز  در حال افزایش است.

 

 وب سایت Lookonchan خرید و فروش 23 آدرس کیف پول را به اشتراک گذاشت.  به نظر می رسد این نهنگ ها در مجموع 1 میلیون ARB دارند.  داده ها نشان می دهد که تنها 3 آدرس کیف پول نهنگ در طول هفته گذشته فروشنده بوده است.  در مقابل، 9 نهنگ خریدار

 

 در حالی که تعداد نهنگ های خریدار آربیتروم زیادتر بود، معادل دلاری فروش بالاتر بود.  هفته گذشته، 3 آدرس 38 میلیون دلار آربیتروم را فروختند، در حالی که 9 نهنگ 21 میلیون دلار خریدند.  خاطرنشان می شود که خریداران معاملاتی در محدوده 1.2 تا 1.5 دلار انجام دادند.  این نشان می دهد که نهنگ ها در حال حاضر سود کردند.

 

دوازده پروژه در برنامه بایننس لبز به فینال راه یافتند

 بایننس لبز، زیرمجموعه بایننس که سرمایه گذرای های پر ریسک رو بررسی میکنه، 12 استارت آپ را که در زمینه های مختلف صنعت کریپتو پروژه تولید می کنند، به عنوان فینالیست های برنامه انتخاب کرده است.

 

 فصل ششم برنامه با هدف گسترش اکوسیستم زنجیره بی ان بی از دیروز آغاز شد.  در چارچوب این برنامه که به مدت 11 هفته ادامه خواهد داشت، از توسعه پروژه ها حمایت می شود و مشاوران نیز منصوب می شوند که برای هر پروژه توصیه های خاصی را ارائه دهند.

 

 گزارش شده است که بیش از 1500 پروژه برای برنامه درخواست دادند.  عنوان شد که در مجموع 12 پروژه انتخاب شد که کمتر از 1 درصد از کل درخواست را شامل می شود و انتخاب پس از یک فرآیند بسیار دقیق  انجام شد.

 

جهش قیمت AIDOGE هم‌زمان با برگزاری ایردراپ برای کاربران آربیتروم

کاربرانی که پیش از این توانسته بودند ایردراپ توکن آربیتروم را دریافت کنند، اکنون واجد شرایط شرکت در ایردراپ میم کوین ArbDoge AI هستند. 

 

قرار است ۹۵درصد از مجموع ۲۱۰کوادریلیون توکن AIDOGE در میان کاربران جامعه آربیتروم توزیع شود. ۵درصد باقی‌مانده نیز به دعوت‌کنندگان به ایردراپ پاداش داده خواهد شد. 

 

در حال حاضر، این میم کوین در صرافی‌های MEXC، هات‌بیت، یونی سواپ و سوشی سواپ بر روی شبکه آربیتروم در دسترس است. 

 

به نظر می‌رسد که قیمت AIDOGE طی ۲۴ساعت گذشته ۴۲۰درصد رشد کرده است. طبق اطلاعت وب‌سایت «گوپلاس‌لبز» این احتمال وجود دارد که پروژه ArbDoge AI کلاه‌برداری هانی پات باشد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!