پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۷:۴۳
ورزشی - کد خبر : 6278
دوشنبه، ۲۲ دي، ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی جذاب ؛ قایدی ناجی آبی ها!

استقلال و پرسپولیس با حضور دو مربی ایرانی در سه دیدار اخیر خود فوتبال جذاب و هجومی را به نمایش درآوردند

تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی جذاب ؛ قایدی ناجی آبی ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، نود و چهارمین دربی پایتخت از ساعت 16 و 35 دقیقه بین تیم های استقلال و پرسپولیس و به قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار شد. این دیدار جذاب و پرگل درنهایت با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید تا در اتفاقی تاریخی سه دربی آخر با نتیجه مشابه تمام شده باشد.

تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند، هردو تیم با ترکیب کامل در زمین مسابقه حاضر بودند. درحالی که تنها یک دقیقه از سوت آغاز بازی گذشته بود، ارسلان مطهری با ضربه دیدنی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا شادمانی به اردوی استقلالی ها برسد. در ادامه نیمه اول تیم پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و تیم برتر زمین بود اما موفق نشد گل مساوی را به ثمر برساند.

در آغاز نیمه دوم، استقلال با اضافه شدن دیاباته به خط حمله چهره هجومی به خود گرفت اما این پرسپولیس بود که با گل مهدی عبدی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه هم شاگردان گل محمدی در پرسپولیس موقعیت های بهتری خلق کردند، نوراللهی یک فرصت عالی را در مقابل دروازه خالی از دست داد. سرانجام وحید امیری با هوشیاری گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرد، پس از گل بازهم نوراللهی فرصت گلزنی داشت اما موقعیت تک به تک را به راحتی از دست داد.

درحالی که پرسپولیس سعی در کنترل بازی داشت و استقلال روی به ارسال های بلند آورده بود این مهدی قایدی بود که با تکنیک ناب خود در دقیقه 94 گل مساوی را برای استقلال به ثمر رساند. داور هم بلافاصله سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا دربی 94 با نتیجه مساوی در عدد 2 به اتمام برسد.

این سومین دربی متوالی سرخابی ها بود که با نتیجه مشابه 2 بر 2 به پایان می رسد، استقلال و پرسپولیس با حضور دو مربی ایرانی در سه دیدار اخیر خود فوتبال جذاب و هجومی را به نمایش درآوردند. استقلال با این نتیجه 19 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند، پرسپولیس هم با چهارمین تساوی متوالی خود در لیگ 12 امتیازی شد و همچنان در بحران کسب پیروزی ماند.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!