پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۳:۲۹
ورزشی - کد خبر : 6271
دوشنبه، ۲۲ دي، ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

ترکیب استقلال و پرسپولیس برای دربی 94

نود و چهارمین دربی پایتخت از ساعاتی دیگر با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد.

ترکیب استقلال و پرسپولیس برای دربی 94

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 و 35 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار خواهند کرد. این جدال سنتی از حساسیت بالایی برای هواداران هرکدام از تیم ها برخوردار است، در فاصله کمتر از 2 ساعت به شروع مسابقه قصد داریم به ترکیب احتمالی سرخابی ها در نود و چهارمین دربی پایتخت بپردازیم.

استقلال با تکیه بر مثلث هجومی خود به میدان می آید


ابتدا از استقلال که میزبان این دیدار است شروع می کنیم، آبی ها از 9 دیدار گذشته صاحب 5 پیروزی ، 3 تساوی و یک شکست شدند و با 18 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. محمود فکری برای دربی 2 تغییر را نسبت به آخرین مسابقه در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد، درون دروازه نامی مطمئن تر از رشید مظاهری نخواهد بود. مظاهری در 7 دیداری که سنگربان استقلال بوده تنها 2 گل دریافت کرده است.

در خط دفاعی استقلال ، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی به عنوان مدافعان میانی انجام وظیفه خواهند کرد. احمد موسوی مدافع راست استقلال و محمد نادری مدافع چپ خواهد بود، حضور محمد نادری که در انتقالی جنجالی از پرسپولیس به رقیب سنتی پیوست از نکات جالب این دیدار خواهد بود.

در خط هافبک استقلال، مسعود ریگی و مهدی مهدی پور کمربند میانی را تشکیل می دهند، وریا غفوری و آرش رضاوند هم هافبک های هجومی استقلال در دربی خواهند بود. اما دو مهاجم استقلال در خط حمله، مهدی قایدی و ارسلان مطهری هستند که هردو سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه دارند. استقلال با سیستم 442 خطی به میدان می آید و امیدوار است با مثلث هجومی زهردار خود برنده دربی باشد.

پرسپولیس امیدوار به درخشش ستاره ها


اما تیم پرسپولیس که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده با 2 تغییر نسبت به دیدار مقابل سپاهان به میدان خواهد آمد. گل محمدی برای حفاظت از دروازه تیمش حامد لک را در اختیار دارد که عملکرد شگفت انگیزی در لیگ قهرمانان آسیا داشت، لک در 4 مسابقه ابتدایی لیگ هم گلی دریافت نکرد تا رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند.

در خط دفاعی پرسپولیس، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان زوج میانی پرسپولیس خواهند بود، سعید آقایی پس از پشت سر گذاشتن محرومیت به دفاع چپ بازگشته و سیامک نعمتی هم دفاع راست قرمزها در این دیدار می باشد. خط دفاعی پرسپولیس با تنها 2 گل خورده در 7 دیدار گذشته بهترین عملکرد را در بین تیم های لیگ داشته است.

خط هافبک پرسپولیس با کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک به عنوان هافبک های میانی پرسپولیس شکل می گیرد، احسان پهلوان هافبک چپ و احمد نوراللهی هافبک راست خواهند بود. وحید امیری هم به عنوان هافبک-مهاجم در ترکیب پرسپولیس حضور دارد تا در کنار مهدی عبدی که تنها مهاجم پرسپولیس است برای گلزنی تلاش کنند. پرسپولیس با سیستم 442 بازی را آغاز می کند البته این سیستم به 4231 هم در جریان بازی امکان تبدیل خواهد داشت.

نود و چهارمین دربی پایتخت از ساعاتی دیگر با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!