شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۰:۳۵
حوادث و انتظامی - کد خبر : 12021
شنبه، ۰۶ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

ترددها در محورهای شمالی کشور 62 درصد کاهش یافت

ترددها در محورهای شمالی کشور در طرح ممنوعیت تردد ۱۲ روزه با کاهش ۶۲ درصدی از سوی پلیس راهور ناجا گزارش شده است.

ترددها در محورهای شمالی کشور 62 درصد کاهش یافت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، سردار هادیانفر ضمن تشکر از تمامی هموطنان عزیز که با سعه صدر و مشارکت حداکثری خود پلیس راهور را در اجرای طرح ملی منع تردد، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا یاری کردند، اظهار داشت: در طول ۱۲ روز اجرای طرح فوق شاهد کاهش چشمگیر تردد در محورهای اصلی بودیم.
 
طبق اظهارات رئیس پلیس راهور ناجا کاهش ترددها در آزاد راه رشت _ قزوین ۸۰ درصد چالوس ۸۴ درصد ، تهران-قم ۷۱درصد و محور کاشان -اصفهان ۵۸ درصد بوده است.
 
وی میانگین تردد در محورهای شمالی کشور ( هراز ، فیروزکوه و چالوس) را با کاهش ۶۲ درصدی اعلام کرد و افزود: کاهش تردد بین استانی نسبت به مدت مشابه سال قبل در کل کشور با ۳۸ درصد کاهش مواجه شد.
 
سردار هادیانفر ضمن بیان اینکه نیروهای پلیس راهور در کل کشور در ۱۴۲۲ نقطه  به صورت فیزیکی استقرار داشتند، گفت: تعداد ۱۹۱۰ تیم با ۱۲۸۴۰ نفر نیروی پلیس در این طرح به صورت شبانه روزی انجام وظیفه کردند و در مسیرهایی که منع تردد اجرا می‌شد تعداد ۶۹۰ هزار و ۷۲۸ دستگاه از خودروها به مبدا بازگردانده شدند.
 
وی درادامه به دریافت تذکر تعداد۷۷۱۹  هزار و ۵۰۳  دستگاه خودرو اشاره کرد و افزود: علاوه بر ماموران، تعداد ۱۲۹  دستگاه دوربین های جاده‌ای و ۸۶۸ دستگاه دوربین‌های شهری به صورت سیستمی نسبت به کنترل و پایش تردد خودروهای بومی و غیربومی در این طرح به کار گرفته شد.
 
رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: استان گیلان با ۵۹ درصد، مازندران ۵۸ درصد، قزوین، تهران و البرز ۵۲ درصد و خراسان رضوی با ۵۰ درصد بیشترین کاهش تردد را به خود اختصاص دادند. 
 
 وی با اشاره به اینکه بسیاری از رانندگان با وجود ممنوعیت به دو استان شمالی سفر کرده اند، گفت: در طول اجرای طرح ممنوعیت های تردد یک میلیون و صد هزار خودرو اعمال قانون شدند و در این ایام ۴۴ درصد کاهش تصادفات فوتی و ۲۸ درصد کاهش تصادفات جرحی را نیز شاهد بودیم.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!